Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عظیم رحمان سالاری  مدیر اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: مدارک ۳۲۸ طرح کامل است و مابقی طرح‌ها برای بررسی و تکمیل مدارک در جریان قرار گیرند تا در صورت تایید نهایی به بانک معرفی شوند.

وی گفت: طرح اشتغال روستایی و عشایری با اولویت مناطق روستایی و عشایری، مناطق مرزی، مناطق محروم روستایی و شهر‌های زیر ۱۰ هزار نفر جمعیت اجرا می‌شود که نرخ سود در نظر گرفته برای تسهیلات اعطایی بین ۶ تا ۱۰ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اشتغال اداره کل کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: افراد متقاضی باید طرح خود را در سامانه کارا ثبت کنند و بعد از ثبت نام اگر طرح مورد نظر از سوی دستگاه اجرایی مرتبط نیز تایید شد به اداره کار شهرستان می‌رود و در صورت تایید به کمیته فنی استان و در نهایت به بانک عامل معرفی می‌شود.

وی گفت: کارمندان دولت مشمول این طرح نیستند و در صورت ثبت نام حذف خواهند شد و همچنین افرادی که از تسهیلات رونق تولید و اشتغال فراگیر بهره‌مند شده اند هم نمی‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.

رحمان سالاری یادآور شد: در اجرای طرح مشاغل روستایی و عشایری در مرحله نخست به عنوان سهم لرستان میزان یکهزار و ۲۶۸ میلیارد ریال ابلاغ شده است.

وی افزود: دوره تنفس برای پرداخت این تسهیلات بین یک تا سه سال است.

طرح‌های اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی و عشایری سیاست‌هایی هستند که دولت به منظور رفع مشکل بیماری از طریق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دنبال می‌کند و در همین راستا سامانه‌ای مشترک به عنوان سامانه کارا راه اندازی شده که در دسترس سرمایه گذاران و کارآفرینان قرار گرفته است.

افراد متقاضی می‌توانند با مراجعه به این سامانه به نشانی Kara. mcls. gov. ir طرح خود را ثبت کنند که طرح‌های ثبت نام شده مورد بررسی قرار می‌گیرند و در صورت تایید نهایی مشمول دریافت تسهیلات خواهند شد.

انتهای پیام/م

ثبت نام ۲ هزار و ۹۴۰ طرح اشتغال روستایی در لرستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۹۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس بیش از ۶۸۲ هزار مشترک آبفا با سامانه ۱۲۲ در سال جاری

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از تماس بیش از ۶۸۲ هزار مشترک با سامانه ۱۲۲ حوادث آب و فاضلاب این شرکت در سال جاری خبر داد.

یاسر اکبریان امروز ۲۸ اسفندماه در جمع خبرنگاران، از تماس ۶۸۲ هزار مشترک با سامانه ۱۲۲ در سال ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: با توجه به اطلاع‌رسانی‌های انجام شده و بهبود و تقویت زیرساخت این سامانه، شاهد تماس ۶۸۲ هزار مشترک تماس با سامانه شرکت بودیم که این تماس‌ها در سطح شهرستان‌ها و حتی مناطقی که تحت پوشش هم نبودند، صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: از ۶۸۲ هزار تماس، ۱۰۶ هزار و ۸۲۵ مربوط به حوادث آب است و تماس‌های گرفته شده در حوزه حوادث فاضلاب هم ۱۶ هزار و ۴۲ مورد بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان بیان کرد: درخواست‌های مربوط به حوزه مشترکین شرکت آبفا نیز در سال جاری ۴ هزار و ۸۹۷ مورد بوده است.

اکبریان خاطرنشان کرد: پس از تماس با سامانه ۱۲۲ و ثبت حوادث کد رهگیری برای مردم و مشترکین و ناظرین شرکت ارسال می‌شود.

وی با اشاره به تقویت زیرساخت‌های سامانه ۱۲۲ تأکید کرد: از شهروندان انتظار داریم کماکان حوادث مربوط به آب و فاضلاب را از طریق سامانه ۱۲۲ اطلاع‌رسانی کنند و این پل ارتباطی را حفظ کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان ادامه داد: کمترین تماس با سامانه ۱۲۲ مربوط به کیفیت آب آشامیدنی بود که نشان‌دهنده کیفیت و استاندارد آن در لرستان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت بیشتر از فعالیت‌های زنان روستایی و عشایری در سال جدید
  • اتصال ۲۱۵ روستای لرستان به شبکه ملی اطلاعات
  • پوشش بیمه‌ای رایگان برای مادران روستایی و عشایری
  • ثبت ۱۰۷۶ اشتغال در سامانه اشتغال در حوزه صنایع دستی
  • تماس بیش از ۶۸۲ هزار مشترک آبفا با سامانه ۱۲۲ در سال جاری
  • دسترسی ۳۷۳ خانوار از مناطق روستایی کوهدشت به شبکه ملی اطلاعات
  • آموزش و توانمندسازی زنان روستایی جهت ایجاد و توسعه اشتغال اولویت دارد
  • آماده باش در مناطق عشایری خوزستان برای بارندگی پیش رو
  • ۱۰۰سیاه چادر در قالب نوروزگاه عشایری در فارس برپا می‌شود
  • دسترسی ۲۰۵ خانوار از مناطق روستایی بروجرد به شبکه ملی اطلاعات