Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمود محمودخانی روز شنبه در جمع کارکنان اداره حفاظت محیط زیست البرز افزود: دستگاه قضایی خود را مکلف به حمایت و همکاری حداکثری با حافظان محیط زیست می داند و در همین راستا با تشکیل شعبه ویژه تخصصی، جرایم زیست محیطی در این شهرستان با سرعت و دقت مورد رسیدگی قرار می گیرد.
وی اضافه کرد: به طور حتم روند رسیدگی به پرونده های این حوزه با شتاب بیشتری پیش رفته و موجب کاهش اطاله دادرسی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان البرز با اشاره به اهمیت محیط زیست و صیانت ازآن، افزود: می توان از ظرفیت نهادهای دولتی و غیر دولتی و مردمی برای کمک به مجموعه قضا و محیط زیست در پرتو آموزش های مناسب استفاده کرد.
صید و شکار غیرمجاز، آلودگی آب و هوا، ریختن پسماند و پساب آلاینده به محیط زیست از مهم ترین تخلف های زیست محیطی به شمار می رود.
شهرستان البرز به مرکزیت الوند در جنوب مرکز استان قزوین قرار دارد.
3013
خبرنگار: حدیقه بابایی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا

دریافت 24 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آخرین روز از گرامیداشت هفته زمین پاک و با هدف ترویج فرهنگ محافظت از محیط زیست و منابع طبیعی، جشنواره زمین پاک در شهرستان آستارا با حضور مسؤولان ارشد استانی و شهرستانی، دانش آموزان، دبیران و جوامع محلی در محل خانه محیط زیست پناهگاه حیاط وحش این شهرستان برگزار شد.

کد خبر 6090076

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو
  • اهمیت فرهنگ‌سازی در کاهش آسیب‌های زیست‌محیطی
  • لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان
  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم
  • مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم