Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، با اشاره به دستگیری دو عضو یک باند قاچاق مواد مخدر در محدوده شهرستان ختم، گفت: در بازرسی از خودروی این متهمان ۱۳۵کیلوگرم تریاک کشف شد.سرهنگ محمد بخشنده در تشریح این خبر پرداخت و گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، مشخص شد که یکی از قاچاقچیان سابقه‌‌دار به نام "م" اقدام به قاچاق مواد مخدر کرده و قصد دارد این مواد را به تهران منتقل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی ادامه داد: با به دست آمدن این اطلاعات، نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت که طی آن دستور دستگیری متهم و بازرسی از خودروی وی صادر و تیمی از ماموران برای انجام عملیات وارد عمل شدند.

وی افزود: در ادامه با گسترش چتر اطلاعاتی و اقدامات پلیسی مشخص شد متهم این محموله مواد مخدر را از جنوب کشور به تهران منتقل می‌کند که بلافاصله با کنترل مسیر تردد احتمالی محموله و با هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان یزد، خودروی متهم در شهرستان خاتم شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت اضافه کرد: این متهم در نهایت به همراه خودروی تریلری‌اش در همان محدوده متوقف و به همراه همدستش دستگیر و در بازرسی از خودرو ۱۳۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ بخشنده در پایان تصریح کرد:متهمان پس از دستگیری به همراه خودوریشان برای تحقیقات بیشتر و بازجویی به پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۹۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان

سردار ناصر فرشید گفت: به منظور مقابله همه جانبه با پدیده شوم و زیانبار قاچاق، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در پی دریافت اخباری مبنی بر قاچاق فرآورده‌های نفتی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا برابر استعلامات اخذ شده مشخص شد مالکان ۵ دستگاه کامیون با تشکیل یک باند و صدور بارنامه‌های جعلی اقدام به قاچاق سوخت کرده اند که در ادامه ۵ متهم دستگیر و ضمن کشف ۲۵ هزارو ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق از مخفیگاه آنان، با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار فرشید در این راستا از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه موردی در خصوص جرایم و مفاسد اقتصادی، مراتب را با شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه