Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@08:38:29 GMT

نوید وزیر ورزش در باره ورزشگاه میانرود شیراز

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۴۹۹۰۵

نوید وزیر ورزش در باره ورزشگاه میانرود شیراز

به گزارش ایرنا مسعود سلطانی فر عصر شنبه در حاشیه بازدید از ورزشگاه 50 هزار نفری پارس وسالن 6 هزاز نفری شیراز افزود: با وجود چنین ورزشگاه زیبایی در شیراز جای یک تیم از این استان در لیگ برتر فوتبال کشور خالی است و امیدوارم این استان هر چه زودتر یک تیم در لیگ برتر داشته باشد.
وی اضافه کرد : در صورتی که شیراز در لیگ برتر فوتبال تیم داشته باشد فوتبال این استان رونق بیشتری خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر ورزش و جوانان در مورد ورزش استان فارس هم گفت : این استان از نظر ورزشی در ردیف چهار استان برتر کشور است و در امر زیر ساخت ها نیز پیشرفت بسیار خوبی کرده است.
پس از 22 سال کش و قوس و انتظار، ورزشگاه پارس شیراز (میانرود) پنجشنبه 31 فروردین 96 در سفر رئیس جمهوری توسط مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.
در سال 1376 زمانی که غلامرضا صحرائیان استاندار فارس بود، احداث ورزشگاه پارس جدی شد و کلنگ ساخت آن در جنوب شهر شیراز و در منطقه ای به نام میانرود به زمین زده شد.
آنچه باعث شد کار ساخت این ورزشگاه به تاخیر بیفتد بودجه های کم و عدم تخصیص بموقع آن بوده که همین امر سبب شد کار ساخت این ورزشگاه طولانی شود و به قول برخی مردم به اثر باستانی تبدیل شود.
مساحت این ورزشگاه 50 هزار نفری 48 هکتار است، دارای یک پیست دو و میدانی مجهز است که در زمان بهره برداری می تواند میزبان رقابت های بین المللی این رشته ورزشی باشد.
خبرنگار: حمید رضا خلیقی ** انتشار: غلامرضا مالک زاده
7368 /1876
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۹۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم

20 سال پیش در چنین روزی، آرسنال در مصاف با تاتنهام در ورزشگاه وایت هارت لین، با کسب نتیجه 2-2 قهرمان لیگ برتر انگلیس شد. گفتنی است که آرسنال در 4 بازی بعدی خود نیز هیچ شکستی را متحمل نشد و در نهایت به عنوان تنها قهرمان بدون شکست لیگ برتر انگلیس نام گرفت و موفق به کسب جام طلایی لیگ برتر انگلیس شد. تاکنون هیچ تیمی موفق به کسب این جام نشده است.

دانلود (22.7MB)

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم