Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@03:23:43 GMT

کشف بیش از یک تن خشکبار قاچاق در سرو آباد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۴۹۹۸۹

کشف بیش از یک تن خشکبار قاچاق در سرو آباد

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جعفر آژنگ روز شنبه با اعلام این خبر گفت: بدنبال اخبار رسیده مبنی بر وجود انبار کالای قاچاق در روستای نی آباد در شهرستان سروآباد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با گرفتن حکم قضایی اقدام به بازرسی از محل مورد نظر کردند که در بازرسی ها موفق به کشف یک تن و 600 کیلوگرم بادام هندی خارجی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین فرمانده انتظامی کردستان تاکید کرد: بدلیل شلوغی و ازدحام مردم، متهم از محل متواری شد که تلاش پلیس برای دستگیری او ادامه دارد.
سرهنگ آژنگ با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را بیش از یک میلیارد و 600 میلیون ریال یرآورد کردند، یادآور شد: پرونده مقدماتی این محموله کشف شده تشکیل و به مرجع قضایی ارجاع داده شد.
کردستان از استان های مرزی کشور بوده که 227 کیلومتر مرز مشترک با شمال عراق، سه بازارچه و یک مرز رسمی و پنج معبر کولبری فعال با مجوز ورود 84 قلم کالا دارد.
دریافت و تنظیم: وریا کرمی**انتشار: سلیمانی
7355/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۹۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سردار جلیل موقوفه ئی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با برقراری ایست و کنترل در محور سمنان - دامغان، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلر مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی افزود: راننده خودرو با استفاده از بارنامه‌های غیر رسمی سعی در فریب ماموران را داشت، اما با هوشیاری پلیس مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل انواع لوازم خانگی، ابزار آلات صنعتی، قطعات خودرو، لوازم صوتی و تصویری، مواد خوراکی  که به صورت ماهرانه‌ای در بین سایر بار‌های مجاز جاساز شده بود کشف و ضبط شد.
سردار موقوفه ئی با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده طبق نظر کارشناسان بالغ بر ۹ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال برآورد شد، تصریح کرد: راننده تریلر در این رابطه بازداشت و به اداره کل تعزیرات حکومتی سمنان معرفی و خودروی وی توقیف و روانه پارکینگ شد.

دیگر خبرها

  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی