Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سرهنگ حسن خسروجردی رئیس پلیس استان سمنان با اعلام این خبر گفت: تردد در جاده های سمنان - فیروزکوه،  شهمیرزاد - فولاد محله و شاهرود - توسکستان - گرکان فقط با زنجیر چرخ ممکن است.
علی آقا یحیایی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر هم اعلام کرد: کولاک برف محور شاهرودآزادشهر را فرا گرفته است و در جاده های شهمیرزاد،  فولاد محله،  چشمه علی دامغان، افتر و گردنه  آهوان برف می بارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، در جاده های گرمسار و آرادان منتهی به استان تهران هم آسمان ابری است و باد شدیدی می وزد. پلیس راه و هلال احمر درباره احتمال گرفتار شدن خودروها در جاده های برفی بخصوص مسیر شاهرود - آزادشهر  هشدار دادند و از مردم خواستند از مسافرت های غیرضروری در مسیرهای برف گیر بپرهیزند.  


منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۵۰۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرسدس بنز زنجیر چرخ اتوماتیک را معرفی می‌کند: رانندگی در زمستان بدون دردسر (فیلم)




منبع:پیج arch_.irani

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خرابکاری فاجعه‌بار زن جوان؛ رانندگی با مرسدس بنز در حال مستی (فیلم) ربات‌های کارگر در کارخانه بنز (فیلم) شاهکار جدید مرسدس بنز را ببینید (فیلم)

دیگر خبرها

  • وزیر ارتباطات از اجرای پروژه فیبرنوری در استان سمنان بازدید کرد
  • ۱۱۵۸ قطعه زمین در استان سمنان به متقاضیان واگذار شدند
  • احداث ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان سمنان
  • رئیس‌جمهور وارد شاهرود شد
  • برای تامین آب استان سمنان اقدامات خوبی صورت گرفته است
  • مرکز تخصصی هوش مصنوعی پارک علم و فناوری استان سمنان افتتاح شد
  • مرسدس بنز زنجیر چرخ اتوماتیک را معرفی می‌کند: رانندگی در زمستان بدون دردسر (فیلم)
  • مردم استان سمنان مطالبات را به اطلاع رئیس جمهور برسانند
  • رئیسی ۲ دیدار مردمی در استان سمنان خواهد داشت
  • مردم مطالبات را به اطلاع رئیس جمهور برسانند