Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای ششمین سال پیاپی جشن ستارگان با تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور سراسری و برترین دانش آموزان دبیرستانی در سالن قصر بیتای قروه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، ظهر امروز و برای ششمین سال پیاپی ستارگان علمی شهرستان قروه معرفی شدند.

بر اساس این گزارش در راستای تجلیل از رتبه های برتر کنکور سراسری و کاردانی، مسابقات علمی، المپیاد دانش آموزی و جشنواره خوارزمی برای ششمین سال متوالی جشن ستارگان در سالن قصر بیتای شهرستان قروه برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم ابتدا سرپرست اموزش و پرورش شهرستان قروه با بیان اینکه جشن ستارگان با هدف شناسائی و تشویق دانش‌آموزان و مدارس فعال، ممتاز، خلاق و نوآور و نهادینه کردن آن در سطح شهرستان، افزایش انگیزه و ایجاد رقابت سالم در راستای فعالیت بیشتر اجرا می شود اظهار داشت: این مراسم با هدف تجلیل از برترین‌های کنکور گذشته  و رتبه‌های زیرهزار و رتبه‌های برتر فنی و حرفه‌ای و دانش‌آموزانی که در مقطع سوم دبیرستان معدل بالای 17 داشته‌اند و همچنین  ایجاد انگیزه، شور و شوق در دانش‌آموزان برگزار شد.

جعفر عبدالملکی با بیان اینکه هزار و ۹۸۵ نفر در کنکور سراسری ۹۶ شرکت کردند که از این تعداد ۳۲ نفر رتبه زیر هزار کسب کرده اند، افزود: در کنکور کاردانی ۹۶ ، پنج نفر حایز رتبه های برتر شدند و همچنین در مسابقات علمی هم پنج نفر به مقام های بالا دست یافتند.

به گفته وی در این مراسم همچنین از ۱۰۷ دانش آموز با معدل بالای۱۷، ۲۰ نفر از رتبه‌های برتر استانی و کشوری المپیادهای علمی و فرهنگی و هنری، جشنواره‌ها و مسابقات و همچنین ۶۵ نفر از دبیران و معلمان نمونه تجلیل و تقدیر می شود.

در ادامه این مراسم پرویز کولانی فرماندار قروه با بیان اینکه ارتقای سطح علمی و تحصیلی فرزندان به منظور تربیت مدیران آگاه، عالم و توانمند در آینده بسیار حائز اهمیت است گفت: باید خانواده ها و متولیان امر آموزش و پرورش در تحقق این هدف مهم اهتمام داشته باشند.

وی با اشاره به اقتدار سیاسی کشور در صحنه های بین المللی افزود: بدون حضور ایران اسلامی معادلات منطقه ای حل نمی شود که این نشان از قدرت بالای سیاسی نظام ما در عرصه بین المللی دارد.

کولانی ادامه داد: در عرصه بین المللی و سیاسی نظام جمهوری اسلامی تاثیر بسزایی بر تحولات منطقه داشته است و این اقتدار سیاسی حاصل حضور مردم در صحنه های مختلف، اقتدار رهبری، اتحاد ملت، خون شهدا و تلاش و جدیت جوانان و نخبگان جامعه است.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۵۰۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در این جشنواره که هشت تیم و بیش از ۱۰۰ نفر دانش آموز، مربی و داور شرکت کرده بودند، تیم‌های شهرستان دشتی و جم به ترتیب رتبه‌های اول و دوم و تیم‌های شهرستان‌های گناوه و کنگان رتبه سوم مشترک را کسب کردند.

ثنا شیخیانی و کیاناغلامیان هر ۲ نفر از شهرستان دشتی به ترتیب صاحب عناوین بهترین دروازه بان و خانم گل جشنواره شدند. همچنین با انتخاب کمیته فنی، دلسا دهدشتی از شهرستان گناوه به عنوان فنی‌ترین بازیکن انتخاب شد.

این مسابقات از طرف هیأت ورزش دانش‌آموزی و معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان برگزار شده بود.

گفتنی است تیم فوتسال ابتدایی دختران استان در سال گذشته از بین ۲۵ استان کشور، مقام نایب قهرمانی را کسب کرد.

کد خبر 6086197

دیگر خبرها

  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • برگزاری کنکور در ۱۹۱۳ حوزه و در بیش از ۴۰۰ شهرستان
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • این دانش‌آموزان و طلاب از امسال بدون کنکور معلم می‌شوند
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد