Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@16:18:59 GMT

جنگ 6 امتیازی برای فرار از سقوط

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۵۰۷۶۱

جنگ 6 امتیازی برای فرار از سقوط

ماشین سازی و ایرانجوان بوشهر روز آینده برگزار کننده دیداری سرنوشت ساز خواهند بود.

به گزارش "ورزش سه"، روز آینده در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت های لیگ یک دو تیم ایرانجوان بوشهر و ماشین سازی تبریز در بوشهر به مصاف هم می روند تا برای فرار از قعر جدول مبارزه کنند.


در پایان هفته بیستم ماشین سازی با 20 امتیاز رتبه پانزدهم جدول را در اختیار دارد و ایرانجوان بوشهر با 18 امتیاز در رتبه شانزدهم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما اهمیت این دیدار از این جهت است که با توجه به سقوط محتمل دو تیم صبای قم و راه آهن که به ترتیب با 10 و 4 امتیاز رتبه های هفدهم و هجدهم جدول را در اختیار دارند، تیم سوم سقوط کننده می تواند یکی از تیم های ماشین سازی یا ایرانجوان بوشهر باشد و پیروزی در این دیدار می تواند جهش بسیار مثبتی برای تیم برنده باشد.


البته تیم های شهرداری تبریز و آلومینیوم اراک هم فاصله چندانی با این دو تیم ندارند و با توجه به سقوط سه تیم به دسته دوم جنگ بقاء در هفته های باقی مانده میان این تیم ها ادامه خواهد داشت.

دسته یک ماشین سازی تبریز ایرانجوان بوشهر

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۵۰۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد

4 سرمربی، 15 امتیاز و خداحافظ سری آ...

طرفداری | سالرنیتانا نخستین تیم سری آ در فصل 24-2023 است که سقوطش به دسته پایین‌تر قطعی می‌شود.

در شروع هفته 34 سری آ ایتالیا، سالرنیتانا به پیروزی برابر فروزینونه نیاز داشت تا سقوطش به سری بی را به تعویق بیندازد اما با باخت 3-0 اسب‌های دریایی، سقوط تیم شهر سالرنو به سری بی از نظر ریاضی قطعی شد. از طرف دیگر فروزینونه با این برد، گام مهمی در مبارزه برای بقا برداشت و فعلا به رده هفدهم صعود کرد تا اودینزه و ساسولو، دیگر تیم‌های در معرض سقوط به دسته پایین‌تر باشند.

سالرنیتانا که از فصل 22-2021 در سری آ حضور داشت، در این فصل چهار سرمربی یعنی پائولو سوسا، فیلیپو اینزاگی، فابیو لیورانی و استفانو کولانتوئونو را روی نیمکت خودش دید اما طی 34 هفته فقط 15 امتیاز کسب کرد. سالرنیتانا در حالی در رده بیستم به سری بی سقوط می‌کند که فوتبالیست‌های نام‌آشنایی چون گیرمو اوچوا، کوستاس مانولاس، ژروم بواتنگ، فدریکو فازیو، آنتونیو کاندروا و بولای دیا را در ترکیبش داشت. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • خیرونا برد، بارسا یک پله سقوط کرد
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود ؟
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت
  • سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • راننده از ترس پلنگ فرار کرده رفته تو ماشین / درخواست کمک گرفتنش خیلی جالبه (فیلم)
  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!
  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی