Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بهرام غیبی،مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: طی بارش برف در دو روز گذشته نیروهای امدادی در چهار حادثه  جاده ای به ۲۱ نفر حادثه‌دیده خدمات ارائه کرده‌اند.

وی عنوان کرد: در این حادثه پنج نفر مصدوم بوده که یک نفر به صورت سرپایی درمان شده و چهار نفر دیگر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل با اشاره به برودت هوا و گرفتار شدن خودروهای در راه مانده گفت: با بارش برف نیروهای امدادی به چندین خودروی در راه مانده خدمات ارائه کرده و ۱۶ نفر را به صورت اضطراری اسکان دادند.  

غیبی از استقرار ۵۰۰ امدادگر در جاده‌های استان جهت خدمت‌رسانی به همشهریان خبر داد و گفت: به دلیل شرایط بحرانی بارش برف در محورهای مواصلاتی، نیروهای امدادی در حالت آماده‌باش هستند.

وی افزود: ۱۲ پایگاه امدادی در جاده‌های استان اردبیل آماده خدمت‌رسانی بوده و ۲۵ دستگاه خودرو به همراه یک فروند بالگرد در اختیار نیروهای امدادی جهت عملیات امداد و نجات قرار گرفته است.

انتهای پیام/ح

آماده باش نیروهای جمعیت هلال احمر در جاده های استان اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۵۱۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران

در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بنابر اعلام مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، ساعت ۱۱:۳۶ امروز، دوشنبه سوم اردیبهشت طی تماس با اورژانس و به دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبه‌روی رستوران ایران زمین، بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

پنج مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

کد خبر 746945

دیگر خبرها

  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای اصفهان صادر شد/انیروهای امدادی در حالت آماده باش
  • اصلاح ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان اردبیل
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • آماده باش دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان
  • آماده باش دستگاه های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان
  • آماده باش نیروهای امداد و نجات به دنبال صدور هشدار نارنجی
  • امداد رسانی به ۴ حادثه در چهارمحال‌ و بختیاری
  • ادامه امداد رسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان