Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تکمیل ظرفیت دوره های علوم پزشکی با آزمون مقطع کارشناسی این دانشگاه در روزهای آینده برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر امیررضا شاهانی گفت: در مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی این دانشگاه برای بهمن ماه در رشته های غیر پزشکی رشته محل های جدیدی اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تکمیل ظرفیت دوره های علوم پزشکی هنوز اعلام نشده به دلیل اینکه در اعلام ظرفیت ها مشکلاتی وجود داشت که معاونت پزشکی دانشگاه اعلام کرده طی روزهای آینده تکمیل ظرفیت این دوره نیز اعلام خواهد شد.

سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: پیش بینی می شود وزارت بهداشت مجوزهای جدیدی برای رشته محل های مقطع کارشناسی پزشکی این دانشگاه اعطا کند که اگر این امر محقق شود، در مرحه تکمیل ظرفیت بهمن ماه پذیرش دانشجو در رشته محل های جدید نیز خواهیم داشت.

دکتر شاهانی خاطرنشان کرد: برای دوره های کارشناسی در سال ۹۷ هنوز افزوده شدن رشته محل های جدید مشخص نیست چرا که مصوب شدن رشته محل های جدید تا پایان بهمن ماه مشخص می شود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۵۱۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رئیس دانشگاه آزاد به ناهنجاری در انتخاب رشته دانشگاهی

رئیس دانشگاه آزاد ‌گفت: در هفته‌ای که گذشت ۱۲۰ هزار نفر در رشته ریاضی، ۶ برابر در رشته تجربی و سه برابر در دیگر رشته‌ها شرکت کردند و این حکایت از یک ناهنجاری در انتخاب رشته در بین دانش‌آموزان دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چالوس، محمد مهدی طهرانچی در اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی که در چالوس برگزار شد اظهار داشت: مباحثی پیرامون رفتار اجتماعی دانشجویان و دانش‌آموزان و داوطلبان آموزشی پرداختن به مباحث آموزشی از اهداف این گردهمایی بود.

وی افزود: آینده آموزش عالی در حقیقت در گرو توجه به حرکت هایی است که امروز در قالب انتخاب رشته رخ می دهد و این آینده کشور را رقم می‌زند.

رئیس دانشگاه آزاد کشور همچنین افزود: در هفته‌ای که گذشت 120 هزار نفر در رشته ریاضی، 6 برابر در رشته تجربی و سه برابر در دیگر رشته‌ها شرکت کردند و این حکایت از یک ناهنجاری در انتخاب رشته در بین دانش‌آموزان دارد که اگر این موضوع عالمانه هدایت نشود می‌تواند آینده کشور را به خطر بیندازد.

وی بیان کرد: وقتی دانش آموزان براساس علایق و دریافت هایشان  انتخاب رشته می‌کنند، دانشگاهیان باید علل این انتخاب و توزیع نامتوازن را بررسی کنند که امروز در این اجلاسیه در حوزه علوم اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت و مسائل جدی هم مطرح شد که انشالله با همت و تلاش برطرف خواهد شد.

طهرانچی با اشاره به اینکه  ما در یک جنگ ترکیبی قرار گرفتیم تصریح کرد: در هنر و رسانه بحث جامعه شناسی و مخاطب شناسی جایگاه بسیار مهمی دارد که به این مبحث نیز از سوی بیش از 70 جامعه شناس از دانشگاه های آزاد سراسر کشور در این اجلاسیه پرداخته شد که جایگاهشان در نقش آفرینی جدیدشان در دانشکده‌های هنر و رسانه را بتوانند در جایگاه دقیقی قرار بدهند و ما دانشی را داشته باشیم که در این جنگ ترکیبی  بتوانیم متکی بر جامعه شناسی و دیگر علوم نقش آفرینی جدی کنیم.

وی در پایان درباره افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد گفت: دولت امسال 20 درصد افزایش حقوق برای اعضای دولت در نظر گرفته است و ما در جلسه شورای معاونین در حال تهیه لایحه‌ای برای هیأت امنای دانشگاه آزاد کشور هستیم که طی آن 30 تا 35درصد حقوق کارکنان افزایش خواهد یافت.

سید عبدالله میرغیاثی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران هم گفت: باید با ایجاد ساز و کارهای مناسب، کسری و کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد را جبران کنیم.
وی در  اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی درچالوس بیان کرد: در این اجلاسیه زمینه  و تبادل نظر صورت گرفت تا با ایجاد ساز و کارهای مناسب، کسری و کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد را جبران کنیم.

میرغیاثی با اشاره به اینکه حرکت دانشگاه آزاد مازندران بر اساس سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد کشور است گفت:  همه ما در برابر این سند به عنوان یک سند بالادستی مسئول هستیم تا همه تحولات و رویکردهای تعالی دانشگاه آزاد استان مازندران را طبق این سند پیش ببریم.

رئیس دانشگاه آزاد استان مازندران با اشاره به اینکه توجه به ظرفیت 13 واحد دانشگاهی و یک مرکز در محمودآباد باید انجام شود گفت: درصدد شناسایی ظرفیت‌ها و منابع واحدهای مختلف دانشگاه آزاد هستیم.

وی بیان کرد: باید بتوانیم برای درآمدزایی غیر شهریه‌ای نیز اقدام کنیم.

میرغیاثی تصریح کرد: ما بر اساس ظرفیت هر یک از واحدهای دانشگاهی برنامه ریزی داریم تا بتوانیم وضعیت معیشتی و اقتصادی کارکنان و هیأت علمی دانشگاه آزاد استان مازندران را به درجه مطلوب و مقبول برسانیم.

وی همچنین درخصوص برگزاری اجلاسیه بیان کرد: این اجلاسیه به منظور تشکیل جلسات گروه های مختلف آموزشی مانند گروه هنر و رسانه، تعلیم و تربیت و علوم اجتماعی برگزار شد.

وی گفت: تلاش می کنیم گروه‌های علمی و دانشی در گروه‌های مختلف انسانی با یکدیگر همفکری کنند و بتوانند اقبال اجتماعی دانشجویان و جامعه هدف را نسبت به این رشته‌ها افزایش دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار رئیس دانشگاه آزاد به ناهنجاری در انتخاب رشته دانشگاهی
  • تمدیدانتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • دیدگاه اساتید دانشگاه تهران درباره تحول در علوم انسانی
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود