Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@21:36:12 GMT

دو خبر از تیراندازی

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۵۱۳۱۳

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی، با پایان لیگ دسته یک تیراندازی بانوان تیم های پاس، نظام مهندسی ساختمان اصفهان و هیات خراسان رضوی با شکست حریفان خود با اقتدار جواز حضور در لیگ برتر را کسب کردند.

همچنین تیم هیات قم در مرحله حذفی با تیم ثابت هدف آریا دیدار خواهد داشت و برنده این دیدار به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع امتیازات تیمی رشته تفنگ و در دیدار رو در رو، تیم های پاس با 26 امتیاز در جایگاه اول ایستاد و هیات قم با 26 امتیاز و نظام مهندسی ساختمان اصفهان با 22 امتیاز به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

در رشته تپانچه نیز، تیم های نظام مهندسی ساختمان اصفهان، پاس و هیات خراسان رضوی به ترتیب با 26 امتیاز در مکان های اول تا سوم ایستادند.

در پایان این رقابت ها در مجموع امتیاز انفرادی تفنگ، مینا روحیان با 52 امتیاز از هیات قم، مائده امین زاده با 51 امتیاز از شرکت پالایش و پخش و مهسا رضاییان با 43 امتیاز از پاس به ترتیب عناوین برتر را کسب کردند.

در تپانچه انفرادی نیز، درسا عرب شاهی با 72 امتیاز از نظام مهندسی ساختمان اصفهان، نگین سادات شمسی نژاد با 44 امتیاز از هیات خراسان رضوی و زهرا باوندپور با 39 امتیاز از آماج به ترتیب به مقام های اول تا سوم رضایت دادند.

تیم های پاس ناجا و هیات فارس از لیگ برتر به دسته یک سقوط کردند.

* برگزاری مسابقات آزاد جایزه بزرگ تیراندازی

این دوره از رقابت ها به مناسبت تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز بزرگداشت شهدا به صورت آزاد در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در محل سالن هیات استان برگزار می شود.

برهمین اساس تیراندازان در رشته های تفنگ و تپانچه بادی بانوان از 10 تا 11 اسفندماه و در بخش آقایان از 17 تا 18 این ماه پا به رقابت با یکدیگر می گذارند.

این دوره از مسابقات با قوانین جدید برگزار خواهد شد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۵۱۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، در هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر هندبال مردان کشور تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون از ساعت ۱۶ فردا میهمان تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد است.

نماینده فارس با ۲۹ امتیاز در رده دوم و نماینده خرم آباد با ۲۳ امتیاز در مکان ششم جدول مسابقات قرار دارند.

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر| استقلال به صدر رسید؛ فولاد در نقطه ذوب!
  • نتایج هفته هجدهم لیگ برتر هندبال
  • شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت
  • لیگ برتر فوتبال؛ اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت
  • گزارش زنده: گل‌گهر 0 - 0 استقلال خوزستان
  • حمله هاشمی‌نسب به میثاقی؛ درباره ما حرف نزنید!
  • راه یابی ۵ ملی‌پوش تیراندازی کشورمان به مرحله مقدماتی تفنگ سه وضعیت
  • نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود