Web Analytics Made Easy - Statcounter

تازه‌ترین حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به تعز یمن، ۶ شهید بر جا گذاشت. ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷ بین الملل آسیای غربی بیداری اسلامی نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، در پی حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به منزل شهروندان یمنی در منطقه الرَکَب در بخش التَعزِیه در شمال غرب استان تعز، 6 نفر از اعضای یک خانواده به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، دو دختر بچه و یک زن در میان شهدای این حمله دیده می‌شوند.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شدند تلاش مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی این کشور را برای پیشروی به مواضع خود در اطراف مدرسه محمد علی عثمان در منطقه التشریفات در شرق تعز، دفع کنند که در پی این عملیات، شماری از مزدوران کشته و زخمی شدند.

از سوی دیگر جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی، چندین بار منطقه السلال مشرف بر کاخ ریاست‌جمهوری در تعز را هدف قرار دادند.

همزمان با این تحول، نیروهای یمنی تلاش مزدوران منصور هادی برای پیشروی به سمت مواضع خود در پادگان پدافند هوایی در شمال غرب شهر تعز را خنثی کردند.

درگیری‌های شدید بین نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از یک طرف و مزدوران عبدربه منصور هادی از طرف دیگر، برای سومین روز متوالی، ادامه دارد. 

یک منبع نظامی گفت که نیروهای یمنی، حملات مزدوران عبدربه منصور هادی به دو تپه القارع و المقداد در جنوب پادگان پدافند هوایی در شمال غرب شهر تعز را دفع کردند که در پی این عملیات، شماری از مزدوران به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

نیروهای یمنی همچنین تلاش مزدوران برای حمله به سمت مواضع خود در غرب کوه الهان در منطقه الضباب در ورودی جنوبی شهر تعز را دفع کردند.

درگیری‌ها بین نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در منطقه غُراب و حِذران در غرب شهر تعز همچنان ادامه دارد.

نیروهای یمنی همچنین پیشروی مزدوران رئیس‌جمهور فراری این کشور در منطقه العَنین در بخش جّبل حَبَشی در جنوب استان تعز را دفع کردند.

از سوی دیگر درگیری‌های شدیدی بین نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در حومه غربی تعز به وقوع پیوست و یک منبع نظامی یمنی از کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران منصور هادی در پی حمله نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مواضع آن‌ها در منطقه الدار البیضاء در بخش مَقبَنه در غرب استان تعز خبر داد.

وزارت دفاع یمن اعلام کرد که نیروهای ارتش و کمیته‌‌های مردمی یمن حمله گسترده مزدوران منصور هادی در شمال منطقه یَختُل در بخش المخا در غرب تعز و بخش الخوخه در جنوب استان الحدیده را دفع کردند که در پی این عملیات، ده‌ها تن از مزدوران کشته و زخمی شده و 17 خودروی نظامی آن‌ها منهدم شد.

در مقابل مزدوران منصور هادی و ائتلاف متجاوز سعودی اعلام کردند که چهار راه الخوخه منتهی به بخش حَیس در استان الحدیده را به کنترل خود در آورده‌اند.

این در حالی است که جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی،  4 بار جاده عمومی بخش حیس در جنوب استان الحدیده را بمباران کردند.

از سوی دیگر نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن دو خودروی نظامی مزدوران منصور هادی در دو منطقه الخلیفین و المهاشمه در بخش الخب و الشعف در شرق استان الجوف در شرق این کشور را منهدم کردند.

شماری از مزدوران منصورهادی و عناصر گروه تروریستی القاعده در پی حمله ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مواضع آن‌ها در منطقه ذی کالب در بخش قیفه در شمال غرب استان البیضا در مرکز این کشور، به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

نیروهای یمنی در ادامه عملیات نظامی خود با هدف متوقف ساختن تجاوز عربستان، مواضع مزدوران منصور هادی در منطقه یام در جبهه نِهم در شمال شرق صنعا را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دادند که در پی این حملات 6 مزدور کشته و 4 نفر نیز زخمی شدند.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بامداد امروز شنبه مراکز تجمع نظامیان سعودی در منطقه وعلاء در جیزان را گلوله‌باران کردند.

این حملات پس از آن صورت گرفت که یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با یک فروند موشک زلزال 2، مواضع نظامیان سعودی و خودروهای آن‌ها در غرب روستای المعزاب را هدف قرار دادند.

همزمان نیروهای یمنی با یک فروند موشک زلزال 1، پایگاه الکُرس در جیزان را بمباران کردند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین مراکز تجمع ارتش سعودی در دو منطقه الشرفه و السدیس در نجران و منطقه مجازه در عسیر را بمباران کردند.

 واحد موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن روز گذشته یک فروند موشک بالستیک را به محل تجمع مزدوران در ناحیه الهاملی در بخش موزع در استان تعز شلیک کرد.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین روز جمعه تلاش مزدوران برای پیشرفتی در منطقه التشریفات در بخش الجحملیه را خنثی و شماری از آنها را به هلاکت رسانده و یا زخمی کردند.

حملات عربستان سعودی به یمن از ششم فروردین 94 آغاز شده و همچنان ادامه دارد. هدف رژیم سعودی بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن به قدرت و در نتیجه سلطه بر این کشور است.

از آغاز تجاوز عربستان به یمن تاکنون بیش از 10 هزار یمنی به شهادت رسیده‌ و بیش از 21233 نفر نیز مجروح شده‌اند. شمار زیادی از شهدا و مجروحان زن و کودک هستند.

انتهای پیام/

R36348/P36447/S8,90,1115/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۵۱۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله ارتش صهیونیستی

منابع خبری جمعه شب اعلام کردند که دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

به گزارش مشرق، در این حمله ارتش رژیم صهیونیستی یک خودروی غیر نظامی در جاده میدون در جنوب لبنان هدف قرار گرفت، دو فرمانده نیروهای فجر شاخه نظامی جماعت اسلامی لبنان به نام‌های مصعب و بلال خلف به شهادت رسیدند.

شبکه خبری المیادین شامگاه جمعه گزارش داد که رژیم صهیونیستی با یک فروند پهپاد، یک خودروی غیر نظامی را در البقاع غربی در شرق لبنان هدف قرار داده است.

تصاویری که منتشر شده نشان می‌دهد که این خودرو کامل سوخته است.

دیگر خبرها

  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه
  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید
  • حمله‌های جنگنده‌های صهیونیست، غزه را به لرزه درآورد
  • شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله ارتش صهیونیستی
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • حمله به مقر صلیب سرخ در غزه/ مقرهای فرماندهی و جاسوسی اشغالگران هدف حملات مقاومت
  • بمباران دوباره امدادگران غزه با شهادت ۸نفر