Web Analytics Made Easy - Statcounter

گمیشان- فرماندار گمیشان خواستار همکاری بانک های عامل و جهاد کشاورزی با کشاورزان گلستانی که سال گذشته براثر سرما خسارت دیدند شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گمیشان امیرشیر توماج در جلسه مدیریت بحران کشاورزی شهرستان، اظهار کرد: کشاورزان نقش ویژه ای در تولید و خودکفایی کشور دارند و باید از آن‌ها حمایت ویژه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گمیشان اضافه کرد: بانک های عامل و جهادکشاورزی شهرستان نسبت به اعلام اسامی کشاورزانی که تسهیلات دریافت کرده و در سال گذشته دچار خسارت شدند، در اسرع وقت اقدام کنند.

به وی با تاکید بر هماهنگی بین بانک ها و جهادکشاورزی، افزود: تسهیلات و حمایت های ویژه دولت برای کشاورزان باید اطلاع رسانی شود تا کشاورزان از آن بهره ببرند.

گفتنی است در این جلسه بخشدار بخش مرکزی، مسئول جهاد کشاورزی و مسئولان بانک های شهرستان نیز حضور داشتند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۵۱۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی میزان خسارت وارد شده به بخش کشاورزی مهریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محسنی الحسینی گفت: پس از وقوع سیل ۶ فرودین ماه ۱۴۰۳ در منطقه میانکوه، تنگ چنار و ارنان شهرستان مهریز خسارت فراوانی به ابنیه، جاده ها، مزارع و باغات، قنوات و جوی‌های آب بخش کشاورزی وارد شد.  وی ادامه داد: با حضور امراللهی رییس اداره مدیریت بحران و پدافند غیر عامل سازمان جهاد کشاورزی استان، دهقان رییس اداره آب و خاک مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مهریز و اسدی کارشناس مدیریت بحران استانداری از منطقه میانکوه شهرستان مهریز بازدید و میزان خسارت‌ها بررسی شد.  محسنی الحسینی افزود: امیدواریم با اختصاص بودجه از محل ستاد مدیریت بحران، خسارات ناشی از سیل و بلایای طبیعی در منطقه تاحدی جبران شود.

دیگر خبرها

  • تغییرات آب و هوایی وکاهش دما مهمترین عامل سرمازدگی محصولات کشاورزی
  • ۱۰ هزار هکتار از اراضی پارس آباد خسارت دیده اند
  • پیشین پرچمدار برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در سیستان و بلوچستان
  • یشین پرچمدار برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در سیستان و بلوچستان
  • پیشین پرچمدار برداشت اولین خوشه های طلایی گندم در سیستان و بلوچستان
  • بررسی میزان خسارت وارد شده به بخش کشاورزی مهریز
  • خسارت ۱۰۰ میلیارد تومانی سیلاب به بخش کشاورزی سپیدان
  • بانک مرکزی امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه را ابلاغ کرد
  • امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه ابلاغ شد
  • قابل توجه بهره برداران خسارت دیده از سیل فروردین ۱۴۰۳