Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مصطفی سالاری فرماندار یزد بابیان اینکه محوریت اقدامات و فعالیت‌های شهرستان یزد در موضوع مبارزه با مواد مخدر پیشگیری بافرهنگ سازی و اجرای برنامه‌های متنوع در این زمینه بوده است گفت: با همکاری دستگاه‌های اجرایی در این زمینه نظیر سازمان تبلیغات اسلامی، بهزیستی خوشبختانه نقشه راه پیشگیری و آموزش در شهرستان تدوین‌شده و شرح وظایف ادارات و نهاد‌های مختلف مشخص‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار یزد دانش آموزان را بزرگ‌ترین جامعه هدف در موضوع پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با موادمخدر دانست و افزود: نظام آموزش‌وپرورش و شناخت خانواده‌ها نسبت به این موضوع می‌توانند بیشترین تأثیر را داشته باشند.

وی با اشاره به اجرای طرح بازآفرینی پایدار شهری در مناطق مختلف استان و برخی از دستگاه‌های اجرایی تصریح کرد: این ستاد باهدف ساماندهی مسائل و مشکلات در حوزه عمرانی، خدمات شهری فرهنگی و اجتماعی است که می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های موجود این ستاد در موضوع مبارزه با موادمخدر نیز اقداماتی را تدوین و عملیاتی کرد.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان یزد با تقدیر از تلاش کلیه مسئولان عضو این شورا در مبارزه با پدیده اعتیاد و مواد مخدر خاطرنشان کرد: با توجه به حضور نزدیک به ۶۰ درصد جمعیت استان در شهرستان یزد با آسیب‌های اجتماعی متنوعی روبرو هستیم که با تلاش مسئولان ذی‌ ربط و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اقدامات خوب و مؤثری انجام‌شده است.

انتهای پیام/ ا

دانش آموزان بزرگترین جامعه هدف در پیشگیری از اعتیاد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۵۱۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز شنبه با توجه به بارندگی‌های سیل آسای روز گذشته و خسارت به زیرساخت‌ها و برخی منازل مسکونی روستای تختان در بخش سراب میمه نشست ستاد پیشگیری و هماهنگی و فرماندهی عملیات مدیریت بحران شهرستان دهلران با حضور مدیر کل مدیریت بحران استان، فرماندار ویژه دهلران و معاون عمرانی فرماندار، مدیر عامل شرکت توزیع برق استان، جانشین آبفای استان، بخشداران سراب میمه و زرین آباد، جمعی از مسئولان شهرستان و دو بخش زرین آباد و سراب میمه برگزار شد.

گزارش تکمیلی این نشست و بازدید میدانی ستاد پیشگیری و هماهنگی و فرماندهی عملیات مدیریت بحران شهرستان دهلران از روستای تختان در بخش سراب میمه به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 6096115

دیگر خبرها

  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد
  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزیی، ایران قوی را بسازد
  • سیلاب بخش‌ مرکزی گناباد را فرا گرفت
  • شرکت در انتخابات هم حق است هم وظیفه
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود /کارتن خواب‌ها چهره شهر را نا زیبا می‌کنند
  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان