Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- معاون پیشین غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: درحال حاضر ۸۴ درصد آرد استان کرمانشاه با اسید فولیک غنی سازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم️ تودیع و معارفه معاونین اجتماعی، توسعه مدیریت و منابع و غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد.

 امید عبدی معاون پیشین غذا و دارو و مدیر امور بهره وری، خلاقیت و نوآوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: راه اندازی سیستم ثبت دارو در داروخانه ها و ایجاد داروخانه های اقماری در برخی از بیمارستان های استان از جمله اقدامات انجام شده است و این طرح که در مدیریت مصرف و کاهش هزینه های درمان اثرگذار است، در حال حاضر در سطح دانشگاه های بزرگ کشور در دست اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدی گفت: غنی سازی آرد با اسید فولیک و سبوس یکی دیگر از اقدامات انجام شده می باشد و در حال حاضر ۸۴ درصد آرد استان با اسید فولیک غنی سازی می شود.

وی اظهار داشت: کارهای زیادی در راستای افزایش درصد سبوس نان در استان انجام شده و تلاش شده تا فرهنگ مردم به سمت استفاده از نان سبوس دار سوق داده شود.

 علی الماسی معاون پیشین اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: در مجموع به سرمایه های اجتماعی کشور خیلی توجه نمی شود، تا جایی که بر اساس آمارها تنها به میزان ۳۰ درصد به سرمایه های اجتماعی توجه می شود.

الماسی توجه به مقوله آسیب شناسی سرمایه های اجتماعی را مهم دانست و تأکید کرد: باید روی این موضوع کار شود.

 قباد محمدی معاون پیشین توسعه مدیریت و منابع و معاون جدید غذا و دارو دانشگاه نیز اظهار داشت: در دوران تصدی معاونت توسعه و منابع دانشگاه برای جذب حداکثری اعتبارات تلاش کردم.

وی افزود: معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حال حاضر در کشور پیشرو است و توسعه این معاونت ضرورت دارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۵۱۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد: هیچیک از کارکنان این مرکز غیرقانونی، تخصص پزشکی نداشتند.

با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی و پلیس اماکن، پس از طی مراحل قانونی، پلمب انجام شده و مدارک موجود به مقامات قضائی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است و برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله گر در امور درمانی در حوزه پزشکی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6093902

دیگر خبرها

  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • روند کاهشی نرخ بیکاری کرمانشاه در پارسال
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • این ویتامین‌هادر کاهش یبوست موثر هستند
  • زنگ خطر جمعیت در کاشان به صدا درآمد
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود