Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-20@03:34:12 GMT

کوهی با خاصیت درمان ایدز

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۵۱۶۳۹

کوهی با خاصیت درمان ایدز

پردیس نام کوهی باستانی در استان بوشهر و در نزدیکی شهر جم است و گفته می‌شود که قله‌ی این کوه نزدیک‌ترین نقطه‌ی زمین به خورشید است.

سرویس سبک زندگی فردا:  هیچ می‌دانستید که عجیب‌ترین کوه دنیا در ایران قرار دارد؟ آن هم کوهی با خاصیت درمانی! به نقل از الی گشت شهرت این کوه حالا جهانی شده است و نام و آوازه‌ی آن در دنیا پیچیده است، نام این کوه پردیس است و ویژگی بسیار قوی مغناطیسی اش دلیل معروفیتش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوهی که به کوه ضد ایدز در ایران معروف است و گفته می‌شود که می‌تواند بیماری ایدز را درمان کند! در ادامه با الی گشت همراه شوید تا ببینیم چه اسراری برای این کوه وجود دارد.

 

 

پردیس نام کوهی باستانی در استان بوشهر و در نزدیکی شهر جم است و گفته می‌شود که قله‌ی این کوه نزدیک‌ترین نقطه‌ی زمین به خورشید است. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های کوه ضد ایدز در ایران خاصیت مغناطیسی بالای آن است به طوری که اگر با ماشین به این منطقه بروید و در فاصله‌ی ۵۰ تا ۱۰۰ متری کوه توقف کنید و ترمز دستی ماشین را بخوابانید می‌بینید که خود ماشین خود به خود به سمت کوه حرکت می‌کند! نکته‌ای که باید بدانید این است که تا حالا این خاصیت باعث به وجود دردسر‌های زیادی شده است چرا که راننده‌های زیادی با کوه تصادف کرده اند.

اما در این میان یکی از خواصی که این کوه دارد و بیش از اندازه باعث شهرت و بر سر زبان افتادن نام کوه پردیس شده است خاصیت ضد ایدز بودن آن است به طوری که به این کوه لقب کوه ضد ایدز در ایران را داده اند. در واقع گفته می‌شود که این کوه به خاطر نزدیکی‌ای که به خورشید دارد می‌تواند به درمان افرادی که ایدز دارند کمک کند چرا که امکان رشد ویروس‌های اچ آی وی که همان ویروس ایدز است در چنین شرایطی صفر است.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003FyU

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۵۱۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای گرم تا یکشنبه هفته آینده در اردبیل حاکم خواهد بود

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی از امروز روند افزایش دما در سطح استان آغاز شده و تا روز یکشنبه هفته آینده در تمامی مناطق استان در طول روز هوای گرم حاکم خواهد شد.

وی افزود: طی این مدت در بعدازظهر و عصر روزهای جمعه تا شنبه هفته آینده، در مناطق مرکزی و جنوبی استان از شرایط فصلی و محلی رگبار موقت باران احتمال می‌رود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: طی روزهای جمعه و شنبه شاهد توسعه ناپایداری فصلی و محلی در بخش‌های مرکزی و جنوبی استان خواهیم بود که طی ساعات بعدازظهر و عصر موجب وزش تندباد موقتی، افزایش ابرهای همرفتی و رگبار باران و رعدوبرق در نواحی مستعد با احتمال اصابت صاعقه خواهد شد.

کوهی خاطرنشان کرد: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

کد خبر 6081198

دیگر خبرها

  • لزوم توجه به محیط زیست
  • بیماری ایدز چیست؟ + فیلم
  • خواص زیره: ۹ خاصیت علمی اثبات شده
  • سبزی کوهی؛ نچینیم و نخریم؛ چرا؟
  • برداشت بی رویه گیاهان کوهی از طبیعت
  • داروی ایدز از فضا به زمین افتاد!
  • هوای گرم تا یکشنبه هفته آینده در اردبیل حاکم خواهد بود
  • بهترین و ساده ترین روش پاک کردن کنگر کوهی
  • ۱۰ خاصیت شگفت انگیز اسفناج در بارداری
  • ۵ خاصیت شگفت‌انگیز سیر برای تیروئید (کم‌کار و پرکار)