Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- منصورغلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز شنبه در پیامی، در گذشت محمد تقی نظرپور استاد دانشگاه مفید قم در سانحه تصادف اتوبوس را تسلیت گفت.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد نقی نظرپور، بامداد امروز بر اثر خروج اتوبوس حامل استادان دانشگاه از مسیر اصلی- که عازم سفر به عتبات عالیات بودند- دارفانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، متن پیام غلامی که امروز شنبه منتشر شد به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون
خبر ناگوار درگذشت دانشمند خدوم حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد نقی نظرپور موجب تاثر و تاسف گردید.
آن فقید که با جمع میان عالی ترین مراتب تحصیلات حوزوی و دانشگاهی از الگوهای موفق همکاری حوزه و دانشگاه بود؛ از صاحبنظران برجسته در زمینه مطالعات اسلامی در اقتصاد به شمار می رفت.
فقدان درگذشت جانکاه ایشان را به خانواده محترم، خصوصاً برادران ارجمندشان و همچنین به جامعه دانشگاهی از جمله همکاران او در دانشگاه مفید تسلیت عرض نموده، علو درجات آن فقید سعید و صبر و تسلای بازماندگان را از خدای متعال مسئلت دارم.

بامداد شنبه براثر خروج اتوبوس حامل اساتید دانشگاه های کشور از مسیر اصلی در جاده ملایر - اراک یک تن جان باخت و 23 نفر مجروح شدند.

فراهنگ** 9338**1823
دریافت صدیقه بهارلو ** انتشار: طاهره نبی اللهی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۵۱۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم حمله‌های هوایی و توپخانه رژیم صهیونیستی به غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه شنبه نیز به حمله‌های خود به مناطق مختلف غزه ادامه داد.

برپایه این گزارش، خبرنگار المیادین بامداد سه شنبه گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نزدیک دانشگاه اسلامی در منطقه «معن» در خان یونس در جنوب نوار غزه را هدف حمله هوایی قرار دادند.

بر اساس این گزارش، هواپیماهای رژیم صهیونیستی همچنین خانه‌ای را در محله الزیتون در شهر غزه بمباران کردند.

منابع محلی فلسطین همچنین گزارش دادند که نظامیان صهیونیستی به اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه حمله کردند.

پیشتر، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار شهیدان حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسیده است.

کد خبر 6092641

دیگر خبرها

  • یادی از اسکوییِ فقید؛ صدای ماندگار ورزش
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت
  • دانشجویان معترض ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند+ فیلم
  • تداوم حمله‌های هوایی و توپخانه رژیم صهیونیستی به غزه