Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل فیروز خدایی مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل  در مصاحبه با خبرنگاران گفت: باتوجه به برودت هوا و سازمان هواشناسی مبنی بر کاهش جشمگیر هوا در روزهای آینده از مردم استان تقاضا داریم در مصرف گاز نکات ایمنی را رعایت کرده و دقت داشته باشند تا شاهد هیچگونه حادثه دلخراشی نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیروز خدائی افزود: باتوجه به سردی هوا مصرف گاز نیز در منطقه به مراتب افزایش می‌یابد که انتظار داریم خانواده‌ها مصرف بهینه را مبنای کار قرار داده تا شاهد قطعی گاز نباشیم.

متاسفانه در روزهای اخیر بر اثر بی‌احتیاطی شاهد جان باختن 3 نفر در یکی از روستاهای شهرستان کوثر بودیم که در این حادثه سه تن از اعضای یک خانواده بر اثر مسمومیت و بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند.

بی شک با سردی هوا و کاهش دما انتظار می‌رود خانواده‌ها هوشیاری لازم را در مصرف گاز داشته باشند تا شاهد چنین حادثه دلخراشی در منطقه نباشیم و خانه‌هایشان در این شبهای سرد زمستان با مصرف گاز بهینه گرم باشد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۵۲۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حق تفکیک برای زمین‌های امامزاده ابراهیم شفت کاهش پیدا می‌کند

داریوش بلدی در گفت و گو با خبرنگار مهر، پس از بازدید از مناطق حادثه دیده امامزاده ابراهیم شفت اظهار کرد: در جاسازی در منطقه حادثه دیده امامزاده ابراهیم شفت با لحاظ ضوابط و قوانین انجام شود.

معاون عمران و توسعه روستایی بنیاد مسکن کشور با اشاره به رعایت ملزومات و ضوابط طرح هادی در مناطق روستایی بیان کرد: حق تفکیک منازل طبق ضوابط ۱۲۰ متر پیش بینی شده است که باید رعایت شود.

بلدی با بیان اینکه حق تفکیک برای زمین‌های امامزاده ابراهیم شفت کاهش پیدا می‌کند، گفت: کمیته‌ای برای تعیین تکلیف زمین‌های روستای حادثه دیده شفت تشکیل می‌شود و در این کمیته نظر بر کاهش حق تفکیک را پیشنهاد خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آمار بازنگری محدوده روستای امامزاده ابراهیم شفت ۳۵ هکتار ارزیابی شده است، افزود: سند بخشی از زمین‌های این روستا توسط بنیاد مسکن اخذ شده و مابقی هم با کمک بنیاد مسکن به صدور سند منتهی می‌شود.

معاون عمران و توسعه روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور تصریح کرد: در احیا و بازسازی مجدد روستای امامزاده ابراهیم شفت باید ضمن توجه به رعایت دستورالعمل‌های علمی و فنی به گونه‌ای عمل شود که به بافت روستایی و سنتی آن لطمه‌ای وارد نشود.

کد خبر 6098469

دیگر خبرها

  • حق تفکیک برای زمین‌های امامزاده ابراهیم شفت کاهش پیدا می‌کند
  • واقعا آب چاه بخوریم بهتر از آب‌معدنی است؟ | روغن‌های زیرو ترانس تاییده بهداشت دارند
  • واکنش سازمان غذا و دارو به توصیه به مصرف آب چاه
  • تولید گاز باید افزایش پیدا کند/ لزوم بهینه سازی مصرف
  • راهکار رفع ناترازی سوخت، اصلاح زیرساخت‌ها به‌منظور مصرف بهینه است/ لزوم حمایت از احداث صنایع پالایشی کوچک
  • رشد اقتصادی پایدار در صنعت نفت با بهینه‌سازی مصرف انرژی
  • آب‌ بسته بندی چه مزیت هایی دارد
  • کاهش ۲۸ درصدی مصرف انرژی با بهینه‌سازی موتورخانه‌ها
  • مرگ کارگر معدن زغال سنگ در کرمان به دلیل نبود ایمنی کار (+ عکس)
  • بخور نخور های تغذیه در تقویت چشم و بینایی + نکات مهم