Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،خوین آلونسو گنزالس شنبه شب پس از برد 6 بر صفر تیمش برابر اوکراین در جمع خبرنگاران افزود: برای نخستین بار است که در قالب این تورنمنت چهار جانبه به ایران سفر می کنیم و امیدوار به کسب قهرمانی مسابقات هستیم.
وی بیان کرد: ایران علاوه بر اینکه در فوتبال ساحلی تیمی شایسته و صاحب نام دارد مردمان آن نیز بسیار خونگرم مهمان نواز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گنزالس در ارتباط با دیدار تیمش برابر آذربایجان نیز گفت: در اوایل بازی عملکرد خوبی داشتیم ولی پایان بازی این تیم آذربایجان بود که نمایش بهتری نسبت به تیم اسپانیا داشت.
وی افزود: در مجموع این تیم اسپانیا بود که توانست با برتری قاطع این بازی را به اتمام برساند.
بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی اسپانیا نیزگفت: جو مسابقات پرشین کاپ بسیار خوب است و هنگامی که ضربه قیچی برگردان می زد و تماشاگران با شور و هیجان خاصی به تشویق کردن می پرداختند.
لورنز گومز افزود: تلاش پیش از این مسابقات برابر ایران سابقه بازی داشتیم و سعی می کنیم در سومین روز بازی ها با شناخت کامل به مصاف این تیم برویم.
در روز دوم بازی ها( یکشنبه) ایران با اوکراین دیدار می کند و اسپانیا نیز به مصاف آذربایجان می رود.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۵۳۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو به دنبال عقب انداختن جشن قهرمانی الهلال!

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته سی ام رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، تیم فوتبال النصر در استادیوم الاول پارک میزبان الوحده است. زردپوشان ریاض که 12 امتیاز از الهلال کمتر دارند، شانسی برای تصاحب جام قهرمانی ندارند.

در واقع النصر که از ابتدا رونالدو را به میدان فرستاده، تلاش می کند تا حد امکان، قهرمانی الهلال در رقابت های امسال را به تعویق بیندازد چرا که آبی پوشان فاصله بسیار زیادی با رقیب دیرینه و همشهری خود دارند.

برای بازی امشب، النصر از حضور رونالدو در ترکیب اصلی بهره می برد. شب گذشته الکساندر میتروویچ موفق شد یک گل برای الهلال به ثمر برساند و شمار گل هایش به عدد 23 رسید و کریستیانو که با 29 گل در صدر قرار دارد، در پی افزایش این فاصله است.

در درون دروازه النصر، داوید اوسپینا حضور دارد. سنگربان کلمبیایی نتوانست انتظارات را برآورده کند و به احتمال فراوان در پایان فصل نیز از این تیم جدا خواهد شد.

در مرکز خط دفاعی النصر، آیمریک لاپورت حضور دارد که علی لاجامی نیز او را در این مأموریت مهم همراهی می کند. سلطان الغنام به عنوان مدافع راست و الکس تلس نیز در پست دفاع چپ برای تیم لوئیس کاسترو بازی می کنند.

در خط میانی نیز مارسلو بروزوویچ به همراه اوتاویو مونتیرو حضور دارند. دو بازیکن خارجی النصر که مغز متفکر تیم محسوب شده و وظیفه خلاقیت در مرکز میدان و توپ رسانی به مهاجمان را برعهده دارند. در کنار آنها نیز عبدالله الخیبری بازی می کند.

سه عنصر تهاجمی تیم را نیز أیمن یحیی به عنوان وینگر راست، سادیو مانه در پست وینگر چپ و کریستیانو رونالدو به عنوان مهاجم نوک تشکیل داده اند.

دیگر خبرها

  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • طرح خاص شالیکار مازنی برای بازی پرسپولیس
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • رونالدو به دنبال عقب انداختن جشن قهرمانی الهلال!
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد