Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس فدراسیون کشتی مسمومیت غذایی ملی پوشان این رشته در ماهشهر را رد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سی و هشتمین دوره مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته در ماهشهر برگزار شد که بیش از ۱۰ تیم خارجی در این رقابت ها نماینده داشتند.فرنگی کاران کشورمان در شرایطی دیروز به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست پیدا کردند که یک هفته پیش از آغاز رقابت ها تا شروع مسابقات در اردوی مشترکی با تیم های ایتالیا و قزاقستان شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از انتقال برخی از کشتی گیران به بیمارستان به دلیل شرایط بد آب و هوایی در خوزستان خبر داده است؛ برخی از رسانه ها از مسمومیت غذایی فرنگی کاران کشورمان هم خبر دادند.برای اطلاع از این مساله با حمید بنی تمیم ، نایب رییس فدراسیون کشتی تماس گرفتیم. او در این باره می گوید:

«مسمومیت غذایی ملی پوشان ایران به خاطر غذا نبود و فقط به خاطر وجود گرد و غبار در هوای خوزستان بود. خودم خوزستانی هستم و باور کنید تا به حال این حجم گرد و غبار را ندیده بودم. با مردم هم که صحبت می کردیم، آنها هم معتقد بودند این وضعیت بی سابقه است.»

حمید بنی تمیم همچنین می افزاید:

«البته روز نخستی که اردوی تیم ملی در ماهشهر آغاز شد، کیفیت غذا مناسب نبود؛ اما در ادامه این مشکل حل شد. راه انداختن این بحث شیطنت برخی از دوستان بود و نباید آن را جدی گرفت. در همان هتلی که کشتی گیران حضور داشتند، خودم هم بودم و مشکلی برایم به وجود نیامد. سردرد و سرگیجه برخی از کشتی گیران صرفا به خاطر آلودگی شدید هوا بود.»

نایب رییس فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان می کند:

«این دوره از جام تختی انصافا جزو معدود مسابقاتی بود که کمترین دغدغه را از نظر اسکان و هماهنگی تیم ها در زمان ورود و خروج داشتیم. واقعا ماهشهری ها سنگ تمام گذاشتند. انشاالله در سال های آینده جام تختی با کیفیت بالاتری برگزار شود.»

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۵۳۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

کد خبر 6092474

دیگر خبرها

  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • (تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • اصفهان برترین استان در استعدادیابی کشتی
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه