Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آلفرد براونینگ پارکر یک مهندس معماری اهل فلوریدا پس از طراحی یک خانه رویایی آن را با قیمت "$2,750,000"برای فروش گذاشته است.

درون این خانه مجلل یک استخر سراسری وجود دارد که در تمامی قسمتهای خانه مانند یک رودخانه بزرگ قابل دسترس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان مثال اگر شما در اتاق خواب هستید و قصد دارید لحظاتی بعد در سالن نشیمن حضور داشته باشید، کافی است خود را به اب بسپارید و زحمتی برای پیاده روی به خود ندهید، البته شاید میهمانی در سالن پذیرایی باشد که خیلی رقبتی به مشاهده با لباس های خیس ندارد مگر اینکه بخواهید با لباس شنا مقابل او حاضر شوید!

البته راه دیگر این است که با قایقی کوچک از یک نقطه به مکانی دیگر بروید.

وجود پنج حمام بزرگ نیز یکی دیگر از ویژگی های این امارت رویایی بوده که دیگر امکانات آن را به روایت تصویر خواهید دید.

 

 

 

انتهای پیام/

خانه ای رویای که در هر قسمت از آن امکان شنا وجود دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۵۳۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه نیاز به تسلیحات ندارد؛ زیرا بزرگ‌ترین تولیدکننده سلاح‌های نظامی است

رویترز گزارش داد، در بیانیه روز جمعه گروه هفت ادعا شده که این گروه «بشدت نگران» تصمیم احتمالی ایران برای «انتقال موشک‌های بالستیک و فناوری مرتبط به روسیه» است.

روح الله مدبر کارشناس مسائل اوراسیا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در این زمینه گفته است: بحث مسئله بهانه‌هایی که بیش از دو سال گذشته از سوی غرب و آمریکا شنیده می‌شود آن هم بدون هیچ مستندی درباره تحویل سلاح به روسیه است، که اینها به نظر من نوعی اقدامات نخ نما شده است. هدف اصلی این بهانه‌ها این است که همکاری‌های دفاعی و نظامی ایران با روسیه رو به گسترش است و شاهدیم که ایران و روسیه رزمایش‌های بسیاری را برگزار کرده‌اند که نمونه آن همین رزمایش اخیر کمربند رزمایش دریایی بوده است.

وی ادامه داد: در حوزه تقویت فعالیت‌های دفاعی و پیمان‌های امنیتی و تولید تسلیحات ایران و روسیه وارد اقدامات بزرگی شده‌اند که این امر برای ایران و آمریکا بسیار نگران کننده است و به یک مساله‌ای که هیچ مستنداتی برای آن ندارند ورود کرده‌اند مبنی بر اینکه ایران به روسیه سلاح می‌دهد. ابتدا باید گفت که روسیه هرگز نیاز به هیچ تسلیحاتی ندارد و خودش بزرگترین تولید کننده انواع سلاح‌های نظامی است و اصلا جزو کشور‌های وارد کننده اسلحه هم نیست. همچنین طی این مدت ده‌ها بار مقامات کشورمان اعلام کردند که اگر طرف آمریکا و اروپایی مستنداتی دارند ارائه دهند، اما شاهدیم که صرفا گمانه زنی می‌کنند و هیچ مستنداتی ندارند پس چون همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه می‌خواهد به نتیجه مهمی برسد قصد این را دارند که  در روند این همکاری بین دو کشور اخلال ایجاد کنند.  

مدبر افزود: مساله هم این است که در حالی که غرب و آمریکا ایران را متهم می‌کنند، اما در موضوع فلسطین شاهدیم که در چهار ماه قبل مردم بی دفاع غزه مورد انواع بمباران‌ها و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار گرفتند و به صورت‌های مختلف محاصره شدند و به شهادت رسیدند. تامین کننده اولیه سلاح اسرائیل هم آمریکاست. اینجا این دوگانه مطرح می‌شود که چرا تا الان غرب هیچ موضعی علیه رژیم صهیونیستی اتخاذ نکرده است و تا کنون هم در هیچ مجامعی محکوم نشده است در حالی که اسرائیل به صورت روزانه در حال کشتار هزاران نفر است و از انواع سلاح‌های سنگین علیه آنها استفاده می‌کند.

این تحلیلگر مسائل سیاست خارجی در پایان گفت: این نمونه سیاست نخ نمای آمریکاست که علیه بشریت استفاده می‌کند و هرجا که منافع خودش باشد اقدام می‌کند. ایران باید استناد کند به این مساله و از مجامع بین المللی بخواهد توضیح دهند که آمریکا چرا باید در برابر جنایت مشهود اسرائلی با سلاخ‌های غربی سکوت می‌کند، اما در برابر موضوعی که وجود ندارد اظهار نظر می‌کند؟

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • شوک بزرگ به یونایتد: بدهی مالیاتی دارید، خرید تعطیل!‏
  • حسرت بزرگ دانیال بعد از نیم فصل رویایی
  • سطر سطر زندگی با آیه‌ها/اجرای محفل بزرگ قرآنی در سنندج
  • متولدین هر ماه چگونه عاشق می‌شوند؟
  • طهماسبی، مربی هوادار: ۹۰ دقیقه احترام گذاشتیم ولی از نیمکت استقلال بی‌احترامی دیدیم؛ استقلال این قدر بزرگ است که نیاز به این رفتارها نداشته باشد!
  • از رؤیا تا واقعیت! /نگاهی روان‌شناختی به سودای بازیگرشدن در دختران جوان
  • از رؤیا تا واقعیت!
  • بزرگترین تراشه هوش مصنوعی جهان با ۴ تریلیون ترانزیستور رونمایی شد
  • مجموعه تئاتر شهر قزوین افتتاح شد
  • روسیه نیاز به تسلیحات ندارد؛ زیرا بزرگ‌ترین تولیدکننده سلاح‌های نظامی است