Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل شنبه شب در اطلاعیه ای اعلام کرد که روز یکشنبه در اردبیل، خلخال، کوثر، نیر، نمین، سرعین، مشگین شهر، گرمی، بیله سوار، جعفرآباد، انگوت، ارشق، لاهرود، شاهرود، هیر و خورش رستم تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح به دلیل برف و سرما تعطیل می باشند.
همچنین در شهر اصلاندوز مقطع پیش دبستانی و ابتدایی و در پارس آباد پیش دبستانی در نوبت صبح تعطیل می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هواشناسی استان اردبیل نیز اعلام کرد که در دو روز گذشته در تمامی شهرستان های استان بارش برف و باران جریان داشت و بیشترین میزان آن با 54 سانتیمتر مربوط به منطقه آلوارس شهرستان سرعین بوده است.
بر اساس اعلام هواشناسی، بارش برف تا عصر روز یکشنبه در بعضی ساعات ادامه خواهد یافت و با خروج این سامانه از آسمان استان اردبیل، افت محسوس دما تا روز چهارشنبه در استان حاکم خواهد بود.
مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل استان اردبیل نیز اعلام کرد که با وجود بارش برف و کولاک در جاده های استان با تلاش راهداران تمامی جاده های استان باز بوده و آمد و شد در آنها جریان دارد.
این مرکز از رانندگان خواست تا از سفرهای غیر ضروری خوداری کرده و درصورت ضرورت نیز حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/6018
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۵۴۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،به دلیل ناپایداری های جوی کلیه مدارس شهرستان زرند برای روز چهارشنبه تعطیل اعلام شد.

رئیس ستاد بحران شهرستان زرند گفت: به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید امروزچهارشنبه، کلیه مدارس این شهرستان تعطیل می‌باشد.

فرماندار زرند از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری نمایند.

رئیس ستاد بحران شهرستان از اعلام آمادگی کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خدمات رسان در شهرستان خبر داد.

دیگر خبرها

  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • لباس‌های زمستانی را جمع نکنید؛ سرما در راه است!
  • لباس‌های زمستانی را جمع نکنید!/ سرما در راه
  • اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات در استان اردبیل