Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@16:12:49 GMT

مدارس استان تهران فردا در نوبت صبح تعطیل است

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۵۵۰۵۷

مدارس استان تهران فردا در نوبت صبح تعطیل است

به گزارش شامگاه شنبه ایرنا از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، علیرضا راه پیما گفت: با توجه به بارش برف و برودت هوا و اعلام مرکز هواشناسی استان تهران، تمامی مدارس در همه مقاطع تحصیلی مناطق 19 گانه آموزش و پرورش شهر تهران در نوبت صبح روز یکشنبه(هشتم بهمن) تعطیل است.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: برای تعطیلی مدارس در نوبت بعدازظهر، فردا تصمیم گیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران اعلام کرد:با توجه به بارش برف و یخبندان تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در نوبت صبح روز یکشنبه(هشتم بهمن ماه) تعطیل است.
اداره کل هواشناسی استان تهران امروز با صدور اخطاریه ای نسبت یخ زدگی معابر در اثر بارش برف، تگرگ و وزش باد شدید در مناطق مختلف استان از جمله پایتخت هشدار داد.
براساس این اخطاریه، با شدت گرفتن فعالیت سامانه بارشی از امشب تا بعدازظهر فردا(یکشنبه) در اکثر مناطق استان تهران بارش برف و مه گاهی همراه با وزش باد شدید و احتمال بارش تگرگ پیش بینی می شود که در ارتفاعات با مه غلیظ و کولاک برف همراه خواهد بود.
همچنین در بخش های جنوبی و غربی استان وزش باد از شدت بیشتری برخوردار است.
براساس این اخطاریه فردا (یکشنبه) کاهش شدید دما در حدود 8 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود که منجر به یخ زدگی معابر عمومی در صبح روز دوشنبه خواهد شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7245/ 1539
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۵۵۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سینما‌ها عصر جمعه تعطیل می‌شوند

سینما‌های سراسر کشور، به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) از عصر جمعه تا صبح یکشنبه تعطیل می‌شوند.

بنا بر این گزارش، سینما‌های سراسر کشور از ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه تعطیل شده و در تمام روز شنبه، هیچ فیلمی نمایش نمی‌دهند. فعالیت سینما‌ها از صبح یکشنبه به حالت عادی بازمی‌گردد.

هم‌اکنون فیلم‌های مست عشق، سال گربه، تمساح خونی، بی‌بدن، آسمان غرب، آپاراتچی، ایلیا جستجوی قهرمان، نوروز و پرویزخان به روی پرده هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه این استان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه در این استان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان/ ۴۲ مدرسه تعطیل شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • سینما‌ها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • فردا مدارس خوزستان تعطیل شد
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد