Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش فوتسال کشورمان می‌گوید که ایران تیم اول آسیا است و سایر تیم‌های آسیایی از ایران می‌ترسند. ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات

محمدرضا سنگ‌سفیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» درباره مصدومیتش و اینکه به مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا 2018 می‌رسد یا خیر، گفت: در بازی اول مقابل بلاروس، ضربه‌ای به پایم خورد که سفر آذربایجان را از دست دادم و به درمان پرداختم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ان‌شاءالله می‌توانم در رقابت‌های قهرمانی آسیا بازی کنم.

وی درخصوص گفته‌های ناظم‌الشریعه که مصدومیت ملی‌پوشان فوتسال را ناشی از لیگ پُرفشار می‌داند، اظهار داشت: بازی‌های لیگ به هم نزدیک بود و تنها 5،4 روز بین دو مسابقه فاصله زمانی وجود داشت. این باعث شد ناخودآگاه به ملی‌پوشان تیم‌ها فشار وارد شود. یک روز پس از پایان لیگ هم باید در اردوی تیم ملی شرکت می‌کردیم و فرصت آماده‌سازی کمی داشتیم. کادر فنی تیم ملی هم نمی‌دانستند به بازیکنان فشار بیاورند یا نه. آنها هم مجبور شدند به بازیکنان استراحت بدهند. من، حمید احمدی، اصغر حسن‌زاده و احمد اسماعیل‌پور دچار مصدومیت بودیم که مصدومیت احمدی جدی‌تر از بقیه است.

بیشتر بخوانید:

ناظم‌الشریعه: ملی‌پوشان یک به یک مقابل چشمان ما پژمرده می‌شوند!

ملی‌پوش فوتسال کشورمان در این باره که با توجه به اردوی سایر تیم‌های آسیایی در کشورهای اروپایی، آیا تیم ملی ایران می‌تواند از عنوان سومی خود در قهرمانی آسیا دفاع کند یا خیر، تصریح کرد: ما تیم سوم جهان هستیم. درست است که تایلند اردوی اروپایی داشته و با تیم‌های اسپانیا و پرتغال بازی کرده، اما بسیاری از تیم‌ها به دنبال این بودند که با ما بازی کنند و کادر فنی ایران نپذیرفت. ایران تیم اول آسیا است و همه تیم‌های آسیایی از آن می‌ترسند. همین موضوع کار ما را سخت می‌کند و تیم‌ها با توان بیشتری مقابل ایران صف‌آرایی می‌کنند تا با کمترین اختلاف مقابل ما ببازند. در تیم ملی همه فقط به کسب مقام قهرمانی فکر می‌کنند.

سنگ‌سفیدی درمورد حریفان تیم ملی در دور گروهی و نیز تیم‌های مدعی قهرمانی قهرمانی آسیا به تسنیم گفت: میانمار برای نخستین بار در این مسابقات شرکت می‌کند و رقیب سرسختی محسوب نمی‌شود. عراق نزدیک ایران است و ایرانیان زیادی در این کشور بازی می‌کنند. سبک بازی عراق هم شبیه ایران است. چین هم نمی‌تواند برای ما دردسرساز باشد اما مراحل بعد سخت‌تر خواهد شد. ژاپن، تایلند و ازبکستان، رقیبان اصلی ما برای کسب مقام قهرمانی هستند.

انتهای پیام/

R1402/P1361/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتسال ایران

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۵۵۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ ترکیب ایران مقابل تایلند

تیم ملی فوتسال ایران مقابل تایلند از ساعت 17:30 به میدان می رود.

طرفداری | ترکیب اولیه تیم ملی ایران در دومین بازی جام ملت‌ها اعلام شد.

به گزارش رسمی سایت فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی ایران برای بازی مقابل بحرین، ترکیب 5 نفره آغازین بازی را باقر محمدى، علیرضا رفیعی‌پور، مهدى كريمى، اصغر حسن‌زاده و سعید احمدعباسی اعلام کرد.

مسابقه میان ایران و بحرین راس ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران آغاز می‌شود. این دیدار از طریق شبکه ورزش به صورت زنده پخش خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • یوزها در مسیر قهرمانی ؛ صعود بی‌دردسر ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • گزارش زنده: ایران 0- کویت 0
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا/ رقیب ایران در مسیر قهرمانی حذف شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد
  • دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ژاپن: ایران قوی‌ترین تیم آسیاست
  • صعود دلهره‌آور فوتسال ایران در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا - تایلند
  • خلاصه بازی ایران 5-3 بحرین (جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ ترکیب ایران مقابل تایلند