Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@07:39:02 GMT

اعتراف دو برادر به قتل برادر کوچکتر

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۵۵۷۴۵

اظهارات ضد و نقیض این فرد به همراه تحقیقات فنی نتیجه داد و متهم به قتل برادر کوچک خود اعتراف کرد.

به گزارش شهروند، استخوان‌های کودک ١٢ساله راز یک جنایت را پس از ٦‌سال برملا کرد.

سرهنگ محمد معصومی، رئیس‌پلیس تویسرکان درباره جزییات این پرونده گفت: «پرونده یک فقره قتل که ٦‌سال از مختومه‌شدن آن می‌گذشت، پس از کشف استخوان‌های مقتول از زیر خاک، مجددا به جریان افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دی‌ماه‌ سال ٩٠بود که پدری با مراجعه به کلانتری خبر از مفقود شدن فرزند ١٢ساله خود داد. پس از اعلام مفقودی پسر ١٢ساله، پرونده‌ای در دایره پلیس آگاهی شهرستان تشکیل شد و تحقیقات برای یافتن وی ادامه یافت. تلاش‌های پلیس پس از ٦‌سال نتیجه داد و پس از مظنون‌شدن به برادر بزرگتر فرد مفقودشده، وی برای تحقیقات بیشتر به مقر پلیس احضار شد.»

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان ادامه داد: «اظهارات ضد و نقیض این فرد به همراه تحقیقات فنی نتیجه داد و متهم به قتل برادر کوچک خود اعتراف کرد.»

سرهنگ معصومی در توضیح این قتل گفت: «٦‌سال پیش سه برادر برای چرای گوسفندان راهی صحرا می‌شوند، ولی طبق برنامه‌ریزی قبلی ٢ برادر بزرگتر با استفاده از سلاح شکاری برادر ١٢ ساله خود را به قتل رسانده و وی را در همان محل دفن می‌کنند. با راهنمایی قاتل، محل دفن برادر کوچک شناسایی و استخوان‌های او برای انجام آزمایش‌های «دی.ان.ای» و «آر.ان.ای» ضبط ‌شد.»

سرهنگ معصومی گفت: «برادر ٣٣ساله در این عملیات دستگیر و روانه زندان شد ولی برادر دیگر که درحال‌حاضر ٢٦‌سال دارد، متواری است و تلاش پلیس برای دستگیری وی ادامه دارد. پدر این خانواده از ابتدا نیز راز مفقودی فرزند کوچک خود را می‌دانست ولی روی آن سرپوش گذاشت و تحت عنوان مفقودی اقدام به تشکیل پرونده کرد.»

 

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۵۵۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربایندگان یسنا اعتراف کردند / دستگیری 4 متهم اصلی در حال فرار

به گزارش پارس نیوز به نقل از رکنا، سردار محمدسعید فاضل دادگر شامگاه شنبه در تشریح این خبر افزود: در کنار تلاش‌هایی که توسط گروه‌های مردمی، بسیج و هلال احمر برای پیدا کردن یسنا از بعدازظهر یکشنبه (۹ اردیبهشت ماه) و پس از اعلام خبر مفقودی این دختر بچه آغاز شده بود، پلیساین موضوع را بوسیله کارآگاهان زبده خود پیگیری می‌کرد.

وی به استفاده از بهترین سگ‌های زنده یاب از تهران برای پیدا کردن یسنا اشاره کرد و گفت: پلیس از روز سوم حادثه گم شدن این دختر بچه، سرنخ‌هایی توسط کارآگاهان خود مبنی بر ربایش یسنا بدست آورد اما به لحاظ نگرانی‌ها، حفظ جان کودک و سلامتی اش در اولویت قرار گرفت.

سردار فاضل دادگر ادامه داد: پلیس افزون بر ۵٠ نفر را به‌عنوان مطلع و سه نفر را هم به‌عنوان مظنون مورد تحقیق و بازجویی قرار داده و به این ترتیب دامنه اشراف اطلاعاتی خود را گسترش داد و در نهایت یکی از سه مظنون دستگیر شد.

فرمانده انتظامی گلستان بیان کرد: پس از پیدایش کودک در عصر روز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت ماه)، تحقیقات از مظنونین اصلی با شدت و جدیت ادامه یافت تا این که با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پلیس ۲ نفر از عاملان ربایش که یکی در روستاهای کلاله و دیگری در شهرستانی دیگر متواری و مخفی شده بودند را دستگیر و آنها در بازجویی‌های فنی پلیس به جرم خود اعتراف کردند.

وی یادآور شد: ربایندگان پس از این که متوجه قرار گرفتن در تور اطلاعاتی پلیس شده و عرصه را بر خود تنگ دیدند، برای رد گم کنی و فرار از چنگ قانون با توجه به آشنایی به منطقه در فرصتی مناسب، کودک را در مزارع محل رها کردند.

سردار فاضل دادگر همچنین بابیان اینکه تحقیقات پلیس برای یافتن جزییات بیشتر موضوع ربایش یسنا ادامه دارد از همکاری نزدیک اداره کل اطلاعات گلستان در این پرونده قدردانی و گفت: این حادثه بار دیگر اتحاد و همدلی مردم این استان را اثبات کرد.

یسنا کودک کلاله‌ای یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه جاری مفقود و پس از چند روز جستجو، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد ؛ کشف سر مقتول در یک باغ!
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • ربایندگان یسنا اعتراف کردند / دستگیری 4 متهم اصلی در حال فرار
  • ربایندگان «یسنا» اعتراف کردند/ یکی از مجرمان متواری است
  • ربایندگان یسنا به جرم خود اعتراف کردند
  • راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد
  • کارآگاه بازی برادر مقتول برای یافتن سر جسد و شناسایی قاتل | راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد
  • سنتکام به کشتن کشاورز سوری به جای سرکرده القاعده اعتراف کرد + عکس