Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری- در چارچوب دور چهارم جام حذفی، تیم های لیورپول و وست برومویچ از ساعت 23:15 دیشب (شنبه) در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند.

مشخصات بازی

روز و تاریخ بازی: شنبه، 7 بهمن 1396 | 27 ژانویه 2018

تورنمنت: دور چهارم جام حذفی انگلیس

گلزنان: روبرتو فیرمینو (دقیقه 5)، جی رودریگز (دقایق 7 و 11)، جوئل ماتیپ (دقیقه 47-گل به خودی)

شرح بازی

نیمه اول: لیورپول در دقایق ابتدایی به بازی مسلط بود و توانست در دقیقه 5 توسط روبرتو فیرمینو دروازه وست برومویچ را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روی مکث عجیب جانی اوانز در حرکت به سمت توپ در پی پاس رو به عقب هم تیمی اش، محمد صلاح با سرعت زیادش توپ را ربود. ضربه صلاح توسط بن فاستر دفع شد اما روبرتو فیرمینو با استفاده از توپ برگشتی توانست گل اول تیمش را به ثمر برساند. این گل لیورپول بسیار کمتر از آن چه هواداران این تیم می خواستند دوام آورد و وست بروم 68 ثانیه بعد توانست بازی را به تساوی بکشاند. شوت جی رودریگز از درون محوطه جریمه راهی زیر طاق دروازه لیورپول شد تا حساب کار 1-1 مساوی شود. شروع طوفانی این دیدار ادامه داشت و وست برومویچ سه دقیقه بعد، سومین گل دیدار را به ثمر رساند. روی پاس گیبس از سمت چپ محوطه جریمه، جی رودریگز از پشت محوطه شش قدم دروازه لیورپول را باز کرد. تکمیل می شود...

نیمه دوم:

 

برای مشاهده آمار دقیق بازی به صفحه اختصاصی این دیدار در بخش نتایج زنده طرفداری مراجعه کنید.

شرح گل ها

لیورپول 1-0 وست برومویچ | روبرتو فیرمینو (دقیقه 5): لیورپول در دقایق ابتدایی به بازی مسلط بود و توانست در دقیقه 5 توسط روبرتو فیرمینو دروازه وست برومویچ را باز کند. روی مکث عجیب جانی اوانز در حرکت به سمت توپ در پی پاس رو به عقب هم تیمی اش، محمد صلاح با سرعت زیادش توپ را ربود. ضربه صلاح توسط بن فاستر دفع شد اما روبرتو فیرمینو با استفاده از توپ برگشتی توانست گل اول تیمش را به ثمر برساند.
 

خلاصه بازی

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۵۵۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)

اورتون پس از 14 سال در دربی خانگی مرسی‌ساید مقابل لیورپول به پیروزی دست یافت.

دانلود (57.7MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لیورپولی‌ها همه کار کردند که اورتون گل بزند (عکس)
  • عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • چرا تیم ملی ایتالیا و جام جهانی، مانع حضور روبرتو باجو در لیگ‌های خارجی شدند؟
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • گل سردار آزمون مانع شکست رم نشد
  • شکست رُم در شب گلزنی سردار
  • پنج فوتبالیستی که ماراتن را تجربه کرده‌اند (عکس)