Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد- ​در دومین «جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی» که با همکاری معاونت علمی و فناوری رییس جمهور، در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، «فان کارت» بانک صادرات ایران بر اساس بررسی های صورت گرفته و رأی هیات داوران، به عنوان محصول نوآورانه و برتر ایرانی شناخته شد.
در این مراسم که با حضور معاونت دانشگاه صنعتی شریف، اعضای هیات علمی و شورای سیاست گذاری جشنواره، مدیران عامل شرکت های برتر و جمعی از نخبگان و کارشناسان داخلی برگزار شد، تندیس محصول نوآورانه و برتر ایرانی به بانک صادرات ایران اعطا گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شایان ذکر است، با استفاده از دستگاه «فان کارت» بانک صادرات ایران می توان تا سقف ۵٠ عدد کارت هدیه با مبالغ دلخواه با سقف اعتباری مجاز (بین ١٠ تا ۵٠ میلیون ریال) و با طرح های متفاوت را به صورت تصادفی در دستگاه ویژه قرار داد که با استفاده از این محصول ضمن ایجاد شادی و هیجان برای هدیه گیرنده، جذابیت این کارت ها افزایش می یابد.
شایان ذکر است، دبیر اجرایی این جشنواره در خصوص هدف اصلی برگزاری آن، گفت: این جشنواره علاوه بر فرهنگ سازی برای استفاده از محصولات ایرانی، برای شناسایی محصولات برتر و معرفی آنها برگزار می شود که در این دوره ١٧٠ محصول در مرحله اول شناسایی شد و بعد از ارزیابی اول به ٣٧ محصول و در نهایت ١۶ محصول از ١۴ شرکت به عنوان محصول برتر ایرانی انتخاب و معرفی شدند. وی تاکید کرد: نگاه ما این است که بتوانیم فرایندی نوآورانه برای تولید محصول را نهادینه کنیم که در این صورت نوآوری در تولید محصولات برتر بیشتر شود.

true برچسب ها : بانک صادرات , دانشگاه شریف , محصول نوآورانه و برتر ایرانی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۵۶۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی

تلوبیون برای کمک به مادرهای ایرانی در تربیت فرزندان،‌ کارگاه آموزشی جدیدی با عنوان مامان مربی راه‌اندازی کرده است. در این محصول جدید، والدین ایرانی یاد می‌گیرند که بهترین بازی‌ها و فعالیت‌ها را برای پرورش توانمندی‌ها و ظرفیت‌های هوشی فرزندان خود انجام دهند.

در این مسیر پایه‌ای و پرچالش، مادران تبدیل به بهترین مربی برای فرزندان خود شده و می‌آموزند کدام یک از مهارت‌های کودک خود را در چه سنی و با چه روشی تقویت کنند.

همچنین مادران می‌توانند در پویش مامان مربی هم شرکت کنند: «مامان از بچه‌ش می‌پرسه به نظر تو یک مامان خوب چطوری با بچه اش بازی میکنه؟»

دکتر ثریا علوی نژاد به همراه سایر اساتید دانشگاه تهران در این مسیر راهنمای مادران ایرانی هستند.

کاربران برای دسترسی به این سرویس و ارسال ویدیو برای این پویش، می‌توانند به صفحه مامان مربی در تلوبیون (https://telewebion.com/page/maman-morabi) مراجعه کنند.

 

حجم ویدیو: 10.83M | مدت زمان ویدیو: 00:00:31 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی ایران به سایر کشور‌ها
  • اکسپو وعده صادق ۲ بود/ لزوم اصلاح رفع تعهد ارزی از ۳ کشور همسایه
  • هزار و ۵۰۰ قلم محصول فناورانه در نمایشگاه «ایران اکسپو» ارائه شد
  • ۱۵۰۰ قلم محصول فناورانه در نمایشگاه «ایران اکسپو» ارائه شد
  • عرضه ۱۵۰۰ محصول فناورانه دانش بنیان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • تران آن هونگ رییس داوران جشنواره فیلم شانگهای ۲۰۲۴ شد
  • فرصت عوامل آموزشی و تربیتی مدارس برای ثبت تجربیات خلاقانه و نوآورانه تا ۲۰ اردیبهشت
  • کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی
  • توجه به صادرات ارزش افزوده گوهرسنگ‌های خراسان جنوبی را افزایش می‌دهد
  • غربالگری و تشخیص زودهنگام ۶ نوع سرطان با محصول ایرانی جدید