Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@21:34:52 GMT

مردی که به خاطر سبزی همسرش را کشت

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۵۶۲۹۵

مردی که به خاطر سبزی همسرش را کشت

 سرهنگ اردشیر نادری رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر اظهار داشت:ساعت ۸ صبح پنج شنبه عوامل عملیات کلانتری در جریان وقوع یک فقره قتل خانمی ٦٣ ساله در خیابان بدخشان کمالی قرارگرفتند.

باحضور ماموران، پسر مقتول اعلام داشت به گفته پدرم که برای خرید به بیرون ازمنزل رفته بود پس ازمراجعت مشاهده می‌کند دونفر مرد نقابدار از خانه وی خارج و سریعا متواری می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس پدرم وارد خانه شده و  باجسد همسرش مواجه شد که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود. در ادامه مشخص شد که 30 میلیون تومان طلاهای مقتول سرقت شده است. 

با شنیدن اظهارات پسر و همسر مقتول، سریعا شناسایی ضاربان با دستور بازپرس ویژه قتل در دستور کار قرار گرفت.با بررسی میدانی و دقیق صحنه جرم البسه خون آلودی کشف شد که داخل ماشین لباسشویی زیر البسه دیگر مخفی بود.

با کشف لباس های خونی تحقیقات شکل دیگری به خود گرفت و اظهارات اولیه همسر مقتول مورد تردید واقع شد. لذا همسر مقتول مورد بازجویی قرار گرفت. با تردید اظهارات وی پس از بازدید بدنی آثار درگیری و خراشیدگی ناخن بر پشت بدن وی مشاهده شد که حکایت از یک درگیری داشت.

درادامه تحقیقات وادامه بازجویی انجام شده، پیر مرد 70 ساله به ناچار معترف شد که صبح روز جاری با ضربات چاقو همسرش را به قتل رسانده است.

متهم در بازجویی های اولیه علت این کارش را اختلاف بر سر خرید سبزی اعلام کرد و مدعی شد: صبح همسرم از من خواست تا برایش سیبزی بخرم. وقتی به خانه آمدم  و او فهمید که نتوانستم سبزی بخرم، با من جر و بحث کرد. در حین این کار درگیر شدیم و همسرم را به قتل رساندیم. 

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۵۶۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک | قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو

همشهری آنلاین - حوادث: عصر روز ۲۸ فروردین ماه امسال به کلانتری ۱۴۱ کوهک خبر رسید که مردی در خانه‌اش واقع در طبقه پانزدهم برجی ۲۰ طبقه به قتل رسیده است. در این شرایط ماجرا به محمدجواد شفیعی، بازپرس کشیک دادسرای جنایی تهران گزارش شد و دقایقی بعد او همراه با تیم بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی در محل حاضر شدند. شواهد نشان می‌داد مقتول ۴۸ ساله و مدیر یک شرکت توزیع لوازم آرایشی- بهداشتی است. او به تنهایی زندگی می‌کرد و بررسی‌ها حاکی از این بود که با ۳۷ ضربه چاقو به قتل رسیده است.

تحقیق در محل جنایت

قتل مرد جوان را همکاران او به پلیس اطلاع داده بودند. ماجرا از این قرار بود که او هر روز ساعت ۹ صبح در محل کارش حاضر می‌شد اما روز حادثه نه ‌تنها در دفترش حاضر نشده، بلکه به تماس‌های تلفنی همکارانش نیز جواب نداده و باعث نگرانی آنها شده بود. آنها تا ساعت ۴ بعداز ظهر به تماس‌های شان ادامه دادند و وقتی او بازهم جواب نداد تصمیم گرفتند برای پیگیری به خانه‌اش بروند. در آنجا سرایدار برج نیز اعلام کرد که مرد جوان از خانه اش خارج نشده و این موضوع ماجرا را پیچیده‌تر می‌کرد. در این شرایط بود که آنها همراه با سرایدار که کلید خانه مرد جوان را در اختیار داشت وارد خانه او شده و در آنجا با پیکر بی‌جانش مواجه شدند.

این اطلاعات از یک سو و معاینه جسد از سوی متخصصان پزشکی قانونی از سوی دیگر نشان می داد که حدود ۷ ساعت از وقوع قتل می‌گذرد و به احتمال زیاد او حدود ساعت ۹ صبح جانش را از دست داده است.

اولین سرنخ

هنوز کاراگاهان به سرنخی در این پرونده دست نیافته بودند و معلوم نبود که مرد جوان با چه انگیزه ای و توسط چه کسی به قتل رسیده است. در این شرایط آنها به تحقیق از همسایه‌ها و همکاران مقتول و بررسی دوربین‌های مداربسته برج پرداختند.

یکی از دوستان مقتول به کارآگاهان گفت که مقتول از مدتی قبل با یکی از دوستانش اختلاف مالی داشت و ممکن است همین اختلاف باعث وقوع قتل شده باشد. در همین حال افسران پلیس با بازبینی تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته ساختمان ۲ نفر را دیدند که صبح روز حادثه و درست زمانی که تخمین زده می شود قتل اتفاق افتاده وارد خانه مقتول شده و دقایقی بعد سراسیمه از آنجا بیرون رفته اند.

رازگشایی از جنایت

تحقیقات بدون وقفه ادامه داشت و کاراگاهان در حال کنار هم قرار دادن پازل های این معمای جنایی بودند که ناگهان ماموران در جلوی برج یکی از افرادی که صبح آن روز به خانه مقتول رفته بود را مشاهده کرده و وی را بازداشت کردند. او که از اقوام مقتول است در همان بازجویی‌های مقدماتی اسرار قتل مدیر شرکت توزیع لوازم بهداشتی را برملا کرد و گفت یکی از دوستانش که با مقتول اختلاف یک میلیارد تومانی داشته دست به این جنایت زده است.

او گفت: من قاتل و مقتول را برای کار به یکدیگر معرفی کرده بودم اما آنها دچار اختلاف شده بودند و به همین دلیل مقتول با من رابطه خوبی نداشت. قاتل مدتی بود که با من زندگی می‌کرد و صبح امروز (روز حادثه) سوار بر موتورسیکلت من به خانه مقتول رفتیم تا آنها با یکدیگر صحبت کنند. چون مقتول از من دل خوشی نداشت من پایین برح منتظر ماندم و دوستم بالا رفت. حدود نیم ساعت از او خبری نبود تا اینکه تماس گرفت و گفت بروم بالا. در آنجا بود که با پیکر خونین مقتول روبه‌رو شدم. دوستم گفت بحث مان شد و من هم عصبانی شدم و او را کشتم. بعد از آن دو نفری از آنجا فرار کردیم و دوستم وسایل و پاسپورتش را از خانه ام برداشت و فرار کرد.

دستگیری، ۴۸ ساعت بعد از جنایت

بعد از رازگشایی از این جنایت، مرحله بعدی دستگیری قاتل فراری بود. کاراگاهان که احتمال می‌دادند متهم قصد خارج شدن از کشور را دارد مشخصات او را در اختیار واحدهای مختلف قرار دادند و از سوی دیگر با استفاده از سرنخ‌های به دست آمده تلاهای خود برای دستگیری او را آغاز کردند. ۲ روز از این جنایت گذشته بود که ماموران به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد قاتل فراری به یکی از شهرهای شمالی کشور گریخته و در آنجا مخفی شده است. در این شرایط آنها با اخذ نیابت قضایی راهی آنجا شده و موفق شدند قاتل فراری را دستگیر کنند.

بر اساس این گزارش ۲ متهم این جنایت هم‌اکنون در بازداشت به سر می برند و تحقیقات برای روشن شدن ابعاد پنهان این جنایت ادامه دارد.

کد خبر 845603 برچسب‌ها تهران قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • مردی همسرش را کشت تا ۷ فرزندش آواره شوند
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک | قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم
  • ناسا برخورد زباله‌های ایستگاه فضایی با خانه مردی در فلوریدا را تایید کرد
  • ماجرای هولناک اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر از سوی یک کارمند بانک
  • اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر | چرا مرد میانسال دستور کشتن همسرش را صادر کرد؟
  • متهم: فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم
  • دستگیری قاتلان اجاره‌ای
  • قتل همسر اول به خاطر ازدواج دوم
  • اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر