Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد امینی روش فرماندار شهرستان  در دیدار با رئیس اداره ورزش و جوانان جیرفت و اعضای هیئت رئیسه هیئت اتومبیل رانی و ورزش های همگانی شهرستان جیرفت گفت: اقتصاد مبنی بر گردشگری ورزشی باید در دستور کار اداره ورزش وجوانان شهرستان قرار گیرد .

وی افزود: برای احیا رشته های پر طرفداری همچون اتومبیل رانی و موتور سواری با هدف معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان و ایجاد نشاط وشادابی در بین جوانان جامعه باید تلاش شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدامینی روش، به جذب سرمایه گذار بخش خصوصی برای احداث مجموعه ورزشی موتور سواری، اتومبیل رانی، سوارکاری و مجموعه تفریحی در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: احداث این  مجموعه به منظور توسعه ورزش شهرستان صورت می گیرد.

امینی روش به مشکلات زمین و تامین آب مجموعه ورزشی اشاره کرد و یادآور شد: دستگاه های متولی امر باید زیر ساخت های لازم را  به منظور حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی و در نهایت پیشرفت شهرستان فراهم کنند.

فرماندار شهرستان افزود: این مجموعه در 7 فاز و در قالب مجموعه تفریحی و ورزشی در آینده نزدیک در این شهرستان کلید می خورد.

انتهای پیام/ب

احداث مجموعه ورزشی و تفریحی در جیرفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۵۶۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت طرح جوانی جمعیت در گرو همت همگانی است

ایسنا/کرمان امام جمعه جیرفت گفت: کار در حوزه جوانی جمعیت وظیفه همگانی است و باید همه در تحقق آن تلاش و با مجموعه دانشگاه همکاری داشته باشند. 

حجت الاسلام میثم تارم هفتم فروردین ماه در دیدار نوروزی با هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ضمن تبریک سال نو، ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام خدمات مجموعه دانشگاه به ویژه در حوزه جوانی جمعیت را قابل تقدیر دانست و گفت: امیدواریم امسال بیشتر و جدی تر پیگیری شود و تلاش‌های صورت گرفته در این زمینه ثمربخش باشد.

وی با بیان اینکه کار در حوزه جوانی جمعیت وظیفه همگانی است و باید همه در تحقق آن تلاش و با مجموعه دانشگاه همکاری داشته باشند، افزود: از مهمترین ویژگی‌های اخلاقی، خلق نیکو به ویژه برای مدیران است که این توانمندی، پشتوانه ای برای خدمت به مردم است.

به گزارش ایسنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت نیز در این دیدار ضمن تبریک تقارن بهار قران و بهار طبیعت گفت: حوزه سلامت از مهمترین عرصه‌های خدمت رسانی در یک جامعه است که در مجموعه دانشگاه تلاش کردیم با همکاری و همدلی مشکلات این حوزه در منطقه به کمترین میزان برسد و خدمات بهداشتی و درمانی توسعه روز افزون داشته باشد.

دکتر علی اصغر خیرخواه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در افزایش زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی منطقه و ارتقاء خدمات به مردم جنوب کرمان افزود: علی رغم همه مشکلات و کمبودها، دغدغه مجموعه دانشگاه در سالی که گذشت، خدمت به مردم و کاهش کمبودهای حوزه سلامت بود که امیدواریم امسال موفق تر از قبل در این مسیر گام برداریم. 

وی اجرایی شدن اهداف طرح جوانی جمعیت را مستلزم همت همگانی دانست که این مهم در جنوب کرمان به صورت جدی در دستور کار قرار دارد. 

عدم استفاده از سموم ممنوعه 

در ادامه معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: سال گذشته در حوزه غذا و داروی منطقه با دو چالش روبرو بودیم که با همکاری مجموعه دانشگاه به فرصت تبدیل شد، یکی بحث صادرات محصولات کشاورزی و گلخانه‌ای بود که با تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات صورت گرفته، برگشت محصولات کشاورزی کمتر شد و خوشبختانه با آگاهی مردم معمولا دیگر سموم ممنوعه استفاده نمی‌شود. 

دکتر ابراهیم محمدی افزود: سال گذشته برای صادرات محصولات کشاورزی در روز تا ۲۸ نمونه‌برداری و صدور گواهی هم داشتیم، این نشان دهنده کار سنگین دانشگاه در حوزه غذا و دارو است.

وی تصریح کرد: اما چالشی که هر چند کمتر شده اما هنوز وجود دارد، نحوه فعالیت کارخانه‌های رب گوجه منطقه است و کارخانه‌هایی که پروانه بهداشتی ندارند یا پروانه آنها تمدید نشده است.

در بخش دیگری از این دیدار فرماندار جیرفت گفت: در حوزه بهداشت و درمان طی دو سال گذشته شاهد توسعه و ارتقاء خدمات سلامت در دورترین مناطق جنوب کرمان به ویژه در مراکز درمانی هستیم که دستاوردهای این اقدامات برای همه منطقه مفید است، وقتی مراکز در همه شهرستان‌ها فعال است، بار مراجعات به بیمارستان‌های بزرگ مثل کاشانی و امام جیرفت را کم می‌کند.

احمد بلندنظر با بیان اینکه خوشبختانه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان جیرفت در سالی که گذشت، کمترین مراجعات به فرمانداری را داشتیم، افزود: با توجه به تربیت نیروی انسانی در دانشگاه، کیفیت درمان منطقه بالا رفته و در حوزه بهداشت هم کارهای خوبی انجام می‌شود.

فرماندار جیرفت ضمن تشکر از همراهی مجموعه دانشگاه با فرمانداری جیرفت در سال گذشته اظهار داشت : امیدواریم این همراهی و همدلی بیشتر و بهتر از گذشته، ادامه داشته باشد، همراهی همه نهادها و حضور شما قوت قلبی برای ما در خدمت مردم است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بخشی از درآمد معدنی در یزد به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • بخشی از درآمد معدنی در استان به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • تعطیلی مجموعه تفریحی و گردشگری دربند صحنه در شب‌های قدر
  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • دومین جلسه هماهنگی جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی دریاچه ارومیه
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی سپیدان
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • موفقیت طرح جوانی جمعیت در گرو همت همگانی است