Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@09:24:54 GMT

بسیج در پیشرفت انقلاب سهم مهمی را ایفا کرد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۵۶۸۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ وی در این جلسه گفت:بسیج در پیشرفت انقلاب سهم مهمی را ایفا کرد و دشمن با در نظر گرفتن این جایگاه که بسیج در حفظ و تامین منافع ملی اهتمام دارد، می‌کوشد تا با وارد کردن ضربه این نقش را کمرنگ جلوه دهد و باید توجه داشت انکار بسیج و بی احترامی به آن نابخردانه یا خائنانه است و بسیج با توجه به جایگاه مردمی، مکتبی و بی بدیل بودن نباید سازمان بنامیم بلکه یک نهاد متشکل از ایمان، تعهد و ولایت مداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تشکیل بسیج به دستور امام (ره) در سال ۵۸ تشکیل شد بسیج یکی از الطاف جلیه خداوند و عطیه آسمانی و لشکر مخلص خدا است بسیج مجموعه‌ای است که حضرت امام (ره) فرمودند: «من به خلوص بسیجیان غبطه می‌خورم و از خداوند می‌خواهم من را با بسیجیان محشور کند بزرگترین افتخار خواهد بود که من هم یک بسیجی باشم چراکه اساسی‌ترین کار اجرایی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیج انجام می‌دهد.»

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۵۶۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان

علی خسروی اظهار کرد: قرارگاه مشترک هفته معلم با همکاری بسیج فرهنگیان و اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان تشکیل شده است.
وی خاطرنشان کرد: در فضای جنگ نرم و سخت کنونی همکاری بسیج در حوزه آموزش پرورش را در پیشبرد اهداف انقلاب امری لازم و ضروری است
مسئول بسیج فرهنگیان لرستان، برنامه‌های بسیج رو به عنوان دغدغه‌های آموزش و پرورش دانست و بر حل موانع جهت پیشبرد اهداف تاکید کرد.
خسروی، حضور در نماز جمعه، برپایی میز خدمت، غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری جلسه بزرگداشت و تجلیل از مقام شامخ معلم را هز جمله برنامه‌های هماهنگ شده در جهت اجرا به مناسبت هفته معلم عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • توجه به نیروی انسانی رویکرد قوه قضائیه است
  • شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس نشانگر تحقق وعده‌های خداوند است
  • سیستان و بلوچستان استانی ثروتمند و در حال پیشرفت است
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • روحانیت باید توجه به آخرت را به جامعه تزریق کند
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • انسان به ذکر، یادآوری و توجه نیازمند است
  • محاکم به اصل پیشگیری از تکرار جرم توجه کنند