Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@20:45:31 GMT

برخی در آموزش و پرورش شهدا را درک نکرده اند

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۵۷۶۱۳

برخی در آموزش و پرورش شهدا را درک نکرده اند

خبرگزاری شبستان: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم به بخشنامه آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: وزارت آموزش و پرورش اخیرا بخشنامه‌ ای را ابلاغ کرده که دانش‌آموزان سال اول و دوم ابتدایی نباید از سوی مدرسه به گلزارهای شهدا بروند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حسن مالکی‌ نژاد شنبه شب (7 بهمن) در جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر قم که صورت فوق العاده برگزار شد گفت: دوچرخه سواری با یک اقدام فرهنگی توانست پیام و پرچم شهدا که متبرک به ضریح بارگاه مقدس عتبات عالیات و شهدای دفاع مقدس بود را به استان قم بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: این دوچرخه سوار، مسیر تا کربلای معلی را از حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) رکاب خواهد زد و این حرکت در راستای عشق و ارادت به شهدای مدافع حرم صورت گرفته است.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم گفت: متاسفانه عده ای در تلاش هستند تا مانع از حضور جوانان و نوجوانان از حضور در جمع خانواده شهدا و گلزارهای شهدا شوند که باید جلوی آنها را گرفت.

 

مالکی نژاد به بخشنامه آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: وزارت آموزش و پرورش اخیرا بخشنامه‌ ای را ابلاغ کرده که دانش‌آموزان سال اول و دوم ابتدایی نباید از سوی مدرسه به گلزارهای شهدا بروند.

 

وی گفت: دانش آموز فرزند شهید مدافع حرم که برای حفظ امنیت کشور ما و دفاع از دین جان خود را فدا کرده و در بین دانش‌آموزان سال اولی است را نباید به گلزار شهدا برد؟

 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم گفت: متاسفانه این افراد شهید را درک نکرده اند و نمی دانند که این امنیت و اقتدار نظام ما مدیون خون شهدا است.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۵۷۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان به ریاست فرماندار پیرانشهر و اعضای شورا با محوریت هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مرحله اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ و امتحانات نهایی خرداد ماه با بررسی موضوعات "نحوه برگزاری آزمون، آماده سازی مکان های برگزاری امتحانات، رفع نواقص و هماهنگی ارگانها و نهاد های اداری و امنیتی دخیل در امر برگزاری امتحانات و آزمون سراسری کنکور در شهرستان پیرانشهر" در محل فرمانداری برگزار گردید.   مرحله اول کنکور سراسری در شهرستان پیرانشهر با ۱٫۸۸۷ نفر داوطلب در گروههای آزمایشی هنر، علوم انسانی ریاضی، علوم تجربی و زبان خارجه در روزهای پنجشنبه و جمعه(۶ و ۷ اردیبهشت ماه) هم‌زمان با سراسر کشور برگزار میشود.

دیگر خبرها

  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود/ ضرورت یکپارچه‌­سازی سامانه­‌های فرهنگی آموزش عالی کشور
  • تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود
  • آموزش و پرورش پله اول حفظ حجاب
  • خسروپناه: تعلیم و تربیت اولویت اصلی شورای عالی انقلاب فرهنگی است
  • آیا امسال سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور آغاز می شود؟!
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • زمان آغاز سال تحصیلی 1403 مشخص شد | امسال مدارس کی باز می‌شوند؟
  • تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان
  • جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر
  • شورای آموزش و پرورش کبودراهنگ