Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گرگان – ايرنا – دبير هيات فوتبال گلستان گفت: اردوي تيم ملي فوتبال دختران زير 16 سال با حضور سه گلستاني در کمپ تيم هاي ملي فوتبال در تهران آغاز شد

مرتضي شکي روز يکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار کرد: اين اردو از امروز تا 12 بهمن ماه ادامه دارد و ملي پوشان تمرينات خود را زيرنظر معصومه جهانچي سرمربي و ديگر اعضاي کادر فني برگزار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: ليلي نجاتي، رقيه شيخي و هستي حسيني؛ ملي پوشان گلستاني حاضر در اين اردوي آماده سازي هستند که در کنار 18 بازيکن ديگر براي حضوردر تيم ملي تلاش مي کنند.
دبير هيات فوتبال گلستان همچنين برگزاري طرح استعداديابي و شناسايي ورزشکاران مستعد از سوي مربيان را يکي از دلايل حضور مداوم دختران گلستاني در اردوي تيم هاي ملي رده هاي سني مختلف دانست.
وي بيان کرد: استمرار برگزاري طرح هاي استعداديابي يکي از برنامه هاي بلند مدت هيات فوتبال گلستان براي شناسايي نفرات جديد و افزايش تعداد ملي پوشان استان در آينده است.
شکي؛ برگزاري مسابقات رده‌هاي پايه فوتبال بانوان در استان و استعداديابي مستمر را از برنامه‌هاي هيات فوتبال گلستان دانست.
3091 /1648
خبرنگار : ميثم محسني ** انتشار: پري سالارنيا
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۵۷۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اردوی تیم ملی با دعوت عجیب از ادگار داویدز!

بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی که از ظهر دوشنبه در هتل المپیک خود را به کادر فنی معرفی کرده بودند، از ساعت ١٧ در پک به تمرین پرداختند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دور جدید تمرینات تیم ملی با حضور ادگار داویدز ستاره سابق تیم ملی فوتبال هلند شروع شد!

در این اتفاق عجیب، علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی با زبان هلندی به داویدز خوشامد گقت که باعث تعجب این بازیکن شد. او فکرش را نمی‌کرد در تیم ملی ایران کسی به این خوبی زبان هلندی را بلد باشد.

ادگار داویدز دقایقی برای بازیکن های تیم ملی صحبت کرد و پیراهن تیم ملی فوتبال ایران توسط قلعه‌نویی به او اهدا شد.

تیم ملی فوتبال ایران دوم فروردین از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران دیدار رفت مقابل ترکمنستان را برگزار می‌کند و سپس چهارم فروردین راهی این کشور خواهد شد تا بازی برگشت را انجام دهد.

تیم ملی ایران با ازبکستان، هنگ‌کنگ و ترکمنستان در گروه E مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ قرار گرفته است که در نخستین بازی مقابل هنگ‌کنگ به برتری چهار بر صفر و سپس در تاشکند مقابل ازبکستان به تساوی ۲ بر ۲ رسید.

دیگر خبرها

  • آغاز اردوی تیم ملی با دعوت عجیب از ادگار داویدز!
  • ۸۵۰۰ گلستانی سال نو را در خانه‌های جدید آغاز می‌کنند
  • استارت تمرینات تیم ملی فوتبال در حضور داویدز
  • آغاز اردوی رسمی تیم ملی با معرفی بازیکنان به کادر فنی
  • آغاز رسمی اردوی تیم ملی در هتل المپیک (عکس)
  • 4+3 چهره جدید و جذاب تیم ملی!
  • آغاز مسابقات مینی فوتبال جام دهیاری‌های استان با حضور رییس فدراسیون فوتبال کشوردر روستای تیس
  • گله کشاورزان گلستانی از بدعهدی‌های صندوق بیمه
  • برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال دانشجویان زیر نظر امید روانخواه
  • رقابت ۲۰۰ فوتسالیست یزدی در جام رمضان