Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری - رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران گفت: با توجه به شرایط سنگین برف جاده هراز و کندوان با نظر پلیس راه همچنان مسدود است.

محسن هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به بارش سنگین برف در البرز و محور کندوان و محور هراز با نظر پلیس راه، تردد در این مسیرها ممکن نیست و همچنین تردد در محور کیاسر و سوادکوه بازنجیر چرخ ممکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عین حال سعدی وطن خواه مدیرکل فرودگاههای مازندران گفت: با توجه به شرایط جوی استان، تاکنون مشکلی از نظر تاخیر و یا کنسل پرواز نداشته ایم.

وی با بیان اینکه شنبه شب یکی از پروازهای آی تی آر کنسل شد عنوان کرد: کنسل شدن این پرواز ارتباطی به شرایط آب و هوایی نداشته است.

وطن خواه با عنوان اینکه پروازهای فرودگاه های استان از ظهر آغاز می شود تصریح کرد: در حال حاضر شرایط دید در فرودگاههای استان مطلوب است.

مازندران سه فرودگاه در ساری، رامسر و نوشهر دارد و بارش برف و افت شدید دما از روز شنبه در مازندران حاکم شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۵۷۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران

مدیر نگهداری و بهره‌برداری از تأسیسات آبی و برق‌آبی شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: با توجه به ضرورت حفظ منابع آبی برای دوره‌های بعدی، برنامه‌ریزی تأمین آب کشتزارهای مازندران براساس نوبت‌بندی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، جواد دادویه، امروز_یکشنبه نهم اردیبهشت_ با اشاره به آغاز فعالیت کشاورزان در کشتزارهای استان از میانه‌های فروردین و نیاز به آب برای عملیات کاشت اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به آورد مناسب رودخانه‌ها و بارندگی‌های خوبی که از ابتدای سال آبی جاری تا کنون در بالادست سد داشتیم، وضعیت ذخیره آب در سد آیت‌الله صالحی مازندرانی مطلوب است.

وی افزود: حجم آب ذخیره شده در مخزن به بیش از ۱۳۹ میلیون متر مکعب معادل ۹۸ درصد پرشدگی رسید.

مدیر نگهداری و بهره‌برداری از تأسیسات آبی و برق‌آبی شرکت آب منطقه‌ای مازندران با تاکید بر اینکه با توجه به کاهش دبی آب میان‌حوضه‌ای رودخانه بابلرود و آغاز زودهنگام فصل کشاورزی، رهاسازی آب از این سد برای کشتزارهای شبکه البرز از تاریخ بیست‌وهفتم فروردین آغاز شد، گفت: از ابتدای رهاسازی آب کشاورزی از سد البرز تاکنون بیش از پنج میلیون متر مکعب آب برای آبیاری کشتزارهای شبکه البرز اختصاص پیدا کرده است.

دادویه با بیان اینکه با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته و وضعیت مناسب ذخیره مخزن این سد، متناسب با نیاز کشتزارهای پایین‌دست میزان آب مورد نیاز در ماه‌های آتی تأمین می‌شود، عنوان کرد: البته با توجه به ضرورت حفظ منابع آبی برای دوره‌های بعدی، برنامه‌ریزی تأمین آب براساس نوبت‌بندی خواهد بود.

وی ادامه داد: برای تأمین آب آشامیدنی شهرهای گروه الف از سد البرز هم ماهانه ۲.۵ میلیون مترمکعب آب به تصفیه‌خانه بابل انتقال داده می‌شود.

کد خبر 748797

دیگر خبرها

  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران
  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال
  • ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران