Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان - ایرنا - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: تاکنون حدود پنج هزار برنامه با موضوع دهه فجر در این استان اعلام شده که در بخشهای مختلف علمی، هنری، رسانه ای، مراسم، نمایشگاهی و غیره است.

به گزارش ایرنا، مهدی صدفی روز یکشنبه در ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در سالن پیامبر اعظم استانداری کرمان افزود: تاکید بر این است بتوانیم برنامه های متفاوتی از نظر کمیت و کیفیت در ایام الله دهه فجر سال جاری در این استان برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به اصول و سیاست های برنامه های دهه فجر اشاره و تصریح کرد: مهمترین این اصول ضرورت تببین برکات انقلاب اسلامی در جامعه است.
وی با بیان اینکه امروز دشمنان با توطئه های مختلف در راستای براندازی نظام اسلامی با شیوه های مختلف تبلیغی و رسانه ای هستند تصریح کرد: لذا وظیفه داریم خدمات 39 ساله گذشته را به نسل جدید منتقل و اعلام کنیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: تلاش در راستای مردمی شدن برنامه ها از دیگر اصول و سیاست های برنامه های دهه فجر در این استان است.
وی اظهار کرد: رعایت شئونات این ایام نیز دیگر سیاست و اصول برنامه های دهه فجر است لذا در ایام دهه فجر مناسب شهادت حضرت زهرا (س) را داریم که باید این مهم رعایت شود.
وی به 2 مناسبت 12 و 22 بهمن در دهه فجر سال جاری اشاره و تصریح کرد: ملت ایران با حضور در صحنه، توطئه های اخیر دشمن را خنثی کردند لذا 22 بهمن سال جاری زمان اعلام وفاداری و بیعت مجدد با ارزش های انقلابی، نظام جمهوری اسلامی و آرمانهای رهبر معظم انقلاب است.
وی تاکید کرد: هرگاه حضور مردم در صحنه پررنگ بود معادلات دشمن به هم ریخت و ترفندهایش خنثی شد و ملت ایران با همه گرفتاری ها و مشکلاتی که وجود دارد پایبند به آرمان های امام (ره) هستند و می دانند انقلاب اسلامی برکات زیادی در طول 39 سال گذشته داشته است.
صدفی نگاه اعتقادی برای بزرگداشت ایام الله را هم مورد توجه قرار داد و رویکردهای ستاد دهه فجر را تبیین برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی خواند و افزود: دشمن با ترفندهای مختلف در راستای ایجاد یاس و ناامیدی و شایعه ناکارآمدی نظام ولایی و مکتبی به منظور براندازی نظام فعالیت می کند.
وی با اشاره به مصادف بودن ایام فاطمیه و ایام الله دهه فجر در سال جاری تصریح کرد: رعایت حرمت ایام فاطمیه، تقویت ارکان اساسی نظام از جمله جایگاه ولایت و پرهیز از اسراف نیز از دیگر رویکردهای برنامه های دهه فجر در کرمان است.
وی گفت: ستاد دهه فجر با 24 کمیته تخصصی و هشت کارگروه با مشارکت اقشار مختلف مردم برنامه ها را ساماندهی و 21 ستاد شهرستانی و 50 ستاد در بخش های سراسر استان و در حدود 2 هزار روستا با ظرفیت های موجود تشکیل شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: شعار اصلی و محوری دهه فجر در سال جاری سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی، اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتی است.
وی تاکید کرد: شاخصه مهم برنامه های دهه فجر در سال جاری جذابیت، اثربخشی، پرمحتوا، بانشاط و فراگیر بودن است.
از پنجم تا 12 بهمن با عنوان هفته استقبال از دهه فجر نام گذاری شده است.
18 ویژه برنامه محوری در 18 مسجد، همایش فعالان قرآن و نماز، همایش تجلیل از مبارزان انقلاب اسلامی، برگزاری کرسی های آزاداندیشی، گفتمان انقلاب اسلامی در دانشگاه ها، جشن اصناف و بازاریان همایش تبیین نقش هییات مذهبی برای اولین بار جشنواره فرهنگی هنری روستایی عشایری مسابقات فرهنگی در رشته های مختلف ورزشی از دیگر برنامه های دهه فجر سال جاری در کرمان است.
12 تا 22 بهمن 1357 با عنوان دههٔ فجر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.
بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بعد از تبعید 15 ساله در دوازدهم بهمن سال 1357 به ایران وارد شد و در نهایت در 22 بهمن ماه با اعلام بی‌ طرفی ارتش شاهنشاهی، سلطنت پهلوی منقرض شد و انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید.
خبرنگار و انتشار دهنده: نجمه حسنی*
3029

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۵۸۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج

همزمان با ایام دهه کرامت اجتماع ۲۰ هزار نفره امام رضایی‌ها در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم در کرج، جلسه هم اندیشی اجتماع 20 هزار نفره امام رضایی‌ها ظهر امروز پنج شنبه با حضور معاون فرهنگی ورزشی شهردار کرج و دبیر ستاد مردمی برگزاری مراسم دهه کرامت و نمایندگان دستگاه های مختلف در سالن جلسات شهرداری کلانشهر برگزار شد.

امیر اشتری؛ معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج با بیان اینکه در آستانه دهه سراسر شرافتِ کرامت، کشور ما زیر سایه پرچم حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) قرار دارد، گفت: تلاش خواهیم کرد جلوه ای از زیبایی ها و بزرگی این ایام را با برگزاری مراسم و برنامه های مختلف در شهر به نمایش درآوریم.

اشتری افزود: از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای این ایام برپایی اجتماع بزرگ 20 هزار نفری امام رضایی هاست که در ورزشگاه انقلاب کرج به اجرا در می آید.

وی اذعان کرد: سال گذشته تجربه موفقی را در این زمینه البته در ابعاد کوچکتر پشت سر گذاشتیم که تلاش می کنیم با بهره گیری از دستاوردهای این تجربه، گردهمایی امسال را بسیار باشکوه تر و بزرگتر برگزار کنیم.

معاون شهردار کرج با بیان اینکه چنین تجمع بزرگی برای اولین بار در کشور برگزار خواهد شد، اضافه کرد: برای اجرای هر چه بهتر برنامه، مشارکت همه دستگاه ها و بخش های متولی لازم و ضروری است.

اشتری ابراز امیدواری کرد: با مشارکت این بخش ها بتوانیم کاری ویژه و در شأن امام رئوف و مردم شهر کرج به انجام برسانیم.

تجمع 20 هزار نفری امام رضایی‌ها قرار است در 27 اردیبهشت توسط ستاد برگزاری مراسم دهه کرامت با مشارکت ویژه معاونت فرهنگی ورزشی شهرداری کرج و تمام دستگاه های دولتی و مجموعه های فرهنگی استان در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • نیروهای مسلح با تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌ها شد
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند