Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان- ایرنا- مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: بارش برف و باران به دلیل حضور سامانه ناپایدار جوی، تا سه‌شنبه در استان ادامه می‌یابد.

غلامرضا حسنی غربا روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سامانه بارشی از اواخر روز جمعه به تدریج وارد استان سمنان شد و شنبه‌شب بارش‌هایی در نقاط مختلف استان به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: شب گذشته در سمنان 2 سانتی متر برف و 4.7 میلی‌متر باران، در ایوانکی 15.1 میلی‌متر باران، در گرمسار 10 میلی‌متر باران، در رضوان هشت میلی‌متر باران و چهار سانتی‌متر برف، در شهمیرزاد 6.4 میلی‌متر باران و 6 سانتی‌متر برف، در مهدیشهر 3.5 میلی‌متر باران و چهار سانتی‌متر برف، در نردین سه میلی‌متر باران و هشت سانتی‌متر برف، در سرخه یک سانتی‌متر برف و 1.5 میلی‌متر باران و در آرادان 15 میلیمتر باران بارید.
حسنی غربا بیان کرد: مجن با منفی هفت سردترین و حسینان با 17 درجه سانتی‌گراد به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان سمنان در 24 ساعت گذشته بودند.
وی با اشاره به اینکه بارش برف و باران و وزش باد در استان سمنان در اثر حضور سامانه ناپایدار در استان امروز نیز ادامه دارد، گفت: با کاهش اثر بارش‌ها، این سامانه روز سه‌شنبه از استان خارج می شود.
وی با اشاره به کاهش چهار درجه سانتی‌گرادی دمای هوای شهر سمنان نسبت به دیروز، گفت: طبق پیش بینی هواشناسی از ابتدای هفته تا روز سه‌شنبه دمای هوا به تدریج بین هفت تا 15 درجه سانتی‌گراد کاهش می یابد.
مدیرکل هواشناسی استان سمنان یادآور شد: با توجه به کاهش دما و یخبندان، کولاک و کاهش دید، داشتن تجهیزات زمستانی برای مسافران ، مصرف بهینه سوخت به‌منظور اجتناب از افت فشار گاز، جمع‌آوری محصولات باغی برای اجتناب ازخسارت یخ‌زدگی، تنظیم دما در گلخانه‌ها و آمادگی نیروهای امدادی، از سوی هواشناسی توصیه می‌شود.
بارش برف و باران شب گذشته برخی مدارس استان سمنان را تعطیل کرده و تردد خودروها در جاده ها به ویژه جاده های کوهستانی فقط با زنجیر چرخ میسر است.
6103 تهیه و انتشار: مصطفی دهقان

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۵۸۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد

مرکز مدیریت راه‌های استان کرمان در اطلاعیه‌ای میزان پیش‌بینی بارندگی در نقاط مختلف استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، بنا به اعلام مرکز مدیریت راه‌های استان کرمان و با توجه به پیش‌بینی تجمیعی هواشناسی، میزان بارش باران تا ۲۴ ساعت آینده در محور باغین – بردسیر و باغین – جوپار ۱۵ میلی متر، محور باغین – رفسنجان ۱۶ میلی متر خواهد بود.

در این اطلاعیه آمده است: میزان بارش باران در محور کرمان – کوهپایه ۱۰ میلی متر، محور زرند - حتکن ۱۲ میلی متر، محور زرند – کوهبنان (دشتخاک) ۱۲ میلی متر و محور زرند – راور (عیسی آباد) ۱۱ میلی متر است.

هم‌چنین طی ۲۴ ساعت آینده محور گلباف – حرمک - کشیت ۱۲ میلی متر، محور سیرچ - اندوهجرد ۱۰ میلی متر، محور سیرچ - شهداد ۱۰ میلی متر، محور راین - جیرفت ۱۰ میلی متر بارندگی خواهند داشت.

کد خبر 747900

دیگر خبرها

  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • ️ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد
  • بارش‌های اخیر اردستان در نیم قرن گذشته بی‌سابقه بود
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • ثبت بارش ۱۰۴ میلی متری باران در شیرآباد
  • تداوم بارش‌های اردیبهشتی در سمنان/ بارندگی ۵۰.۳ میلی‌متری در پرور
  • ثبت ۱۳۳۰ میلی‌متر باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • تداوم بارندگی در استان سمنان+ فیلم
  • تداوم بارندگی در سمنان