Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@08:53:57 GMT

ماشینی جالب برای تعویض ریل‌بندهای راه آهن + فیلم

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۵۸۶۹۲

ماشینی جالب برای تعویض ریل‌بندهای راه آهن + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ تعویض ریل‌بندهای قدیمی و فرسوده با نوع جدید آن، کاری دشوار و زمان‌بر است.

محققان ماشینی طراحی کرده‌اند که کار تعویض ریل‌بندها را بدون جا به جا کردن ریل‌ها انجام می‌دهد و بدین ترتیب سرعت پیشبرد کار را تا چندین برابر افزایش می‌دهد.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

تعویض ریل بندها با سرعت بالا + فیلم

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۵۸۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض کاپیتان‌های پرسپولیس‌: امید ناامید

به گزارش ورزش سه امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس ستاره‌ این تیم در دربی 103 بود. 
عالیشاه که بهترین فصل فوتبالی‌اش را پشت سر می‌گذارد بعد از محرومیت از بازی اراک در بازی‌های اخیر به عنوان مهره ثابت در آرنج ابتدایی قرار گرفته و درخشیده است. 
عالیشاه در نیمه اول چندین بار با فرار از بین مدافعان استقلال، انجام کارهای ترکیبی، پاس به جلو و ارسال موقعیت‌های خوبی برای تیمش ساخت که مروری بر این صحنه‌ها غیر از توانمندی بالای فنی و تجربه‌اش در مسابقات بزرگ حکایت از آمادگی بدنی بسیار بالایش داشت بخصوص در آن صحنه که از بازیکن استقلال با تکل توپ گرفت، پیش رفت و با ارسال توپ موقعیت ساخت. 
عالیشاه در نیمه دوم نیز تحرک بالایی داشت و چند حرکت تهاجمی را پایه گذاری کرد تا هواداران ویدئوی هایلایت شده از نمایش او را در فضای مجازی دست به دست کرده و به کاپیتان‌شان ببالند. 
اما با تداوم استحکام صخره دفاعی استقلال، عالیشاه هم خسته شد و تعويض  او در دقیقه 76 درست به نظر می‌رسید. 

با وجود این مهم این تعویض یک پیام ناامید کننده برای پرسپولیس و هوادارانش داشت. اینکه گلزن دو دربی اخیر سرخ‌ها با وجود تمام تلاشش راه گلزنی یا گلسازی را پیدا نکرده و یکی از دو سه بازیکنی که پتانسیل جرقه زدن و شکافتن آن صخره را داشت دیگر در زمین نخواهد بود. همچنین با این تعویض، عالیشاه شانس رسیدن به رکورد سه گل متوالی در سه دربی را نیز از دست داد. 
با این وجود بازیکن کوچکی جای عالیشاه به زمین نیامد. امیری در دربی برگشت فصل قبل لیگ به نوعی پایه گذار گل شش امتیازی عیسی بود اما در بازی جام حذفی تیمش که وارد آرنج ابتدایی شد نشان داد هنوز تا رسیدن به ترکیب اصلی کار دارد. 
در واقع تعویض کاپیتان‌های پرسپولیس در آن دقیقه بازی می‌توانست هم ناامیدکننده باشد هم امید را هر چند اندک نزد هواداران این تیم زنده کند چرا که امیری نیز قابلیت انجام کار بزرگ را داشت. 
وحید در بدو ورودش یک موقعیت گل برای دانیال ساخت اما آنقدر آماده نبود که در آن زمان کوتاه حریف را به شکلی جدی تهدید کند و شاید اگر تیمش یک گل جلو می‌افتاد کارایی بیشتری داشت.

دیگر خبرها

  • دیوارنگاره میدان ولی‌عصر زنجان طرح عیدانه و رمضانی گرفت
  • فوق‌جنجالی از سیاوش: شرط‌بندها در لیگ یک تیم دارند!
  • پیام نیازمند باز هم تعویض شد؛ بدشانسی دروازه بان سپاهان!
  • امید عالیشاه: ناراحتی پس از تعویض؟ پرسپولیس جای قهر کردن نیست
  • عالیشاه: قهر نکردم، دنبال حاشیه نگردید
  • عالیشاه: پرسپولیس جای قهر نیست/ محکومیم که مضاعف تلاش کنیم+فیلم
  • گل دوم سپاهان به گل گهر + فیلم
  • انجام دو عمل جراحی تعویض مفصل لگن در بیمارستان مهر امام علی (ع) تکاب 
  • تعویض کاپیتان‌های پرسپولیس‌: امید ناامید
  • برگزاری چهاردهمین جلسه کمیته رعایت قوانین و مقررات (تطبیق)