Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@08:04:17 GMT

دشمنان ناآرامی های اخیر را بزرگ نمایی کردند

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۵۸۷۲۶

دشمنان ناآرامی های اخیر را بزرگ نمایی کردند

به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی در نشست شورای اداری سیستان و بلوچستان با اشاره به حق متقابل مردم و مسئولان نسبت به یکدیگر اظهار داشت: تلاش خاضعانه، مخلصانه و بی منت مسئولان سبب جلب رضایت عمومی خواهد شد.

وی برخورد مهربانانه و روی خوش با مردم را مایه رفع بحران ها، شکست ها و بن بست ها دانست و افزود: وظیفه نخست ما جذب حداکثری مردم و امیدواری آنان به نظام جمهوری اسلامی است چراکه مردم توانایی رفع مشکلات کلان به ویژه اشتغال و مقابله با دشمنان را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید بر به فعلیت رساندن امکانات و در اختیار گذاشتن آنها برای استفاده مردم گفت: در نظام اسلامی همه چیز برای مردم است و مسئولان باید ظرفیت های بالقوه را برای تسهیل کارها و رفع مشکلات بالفعل کنند.

وزیر اطلاعات امید آفرینی، تسهیل در امور مردم و رعایت اخلاق و انصاف با مراجعان را از جمله مسائل ضروری در مدیریت جامعه دانست.

علوی با اشاره به ناآرامی های اخیر در برخی از نقاط کشور گفت: با وجود عمیق نبودن این گونه مسائل اما دشمنان آن را بزرگ نمایی کردند گویا گستره آن در کل کشور است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران توانست توطئه دشمنان را در مدت زمان چهار تا پنج روز خنثی کند.

وی همدلی و همکاری دستگاههای دخیل در امر امنیت را عامل رفع بحران دانست و افزود: دشمنان درصدد صرف انرژی داخلی برای رفع اختلافات هستند تا در این بین به اهداف خود برسند اما باید برخلاف خواست دشمن مشکلات را برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: همه دستگاهها باید نقش خود را در واگرائی ها و مقابله ها که دلسردی و نارضایتی مردم را در بر داشته بسنجند و همچنین تاثیر عملکردها در ایجاد وحدت و انسجام ملی را پیدا کنند.

وزیر اطلاعات گفت: دشمن درصدد ناکارآمدی نظام و ایجاد دوقطبی در جامعه است و اگر به فرموده رهبر معظم انقلاب در کنار هم بایستیم و با همکاری و همراهی یکدیگر مشکلات را برطرف کنیم می توانیم همچون یک مشت در برابر دشمنان ایستادگی و آنها را به زانو در آوریم.

علوی امنیت بی بدیل حاکم در سیستان و بلوچستان را نشانگر همدلی، عشق و سوز مسئولان به ویژه شورای تامین این استان دانست.

وی با ابلاغ سلام گرم رئیس جمهوری به مدیران و مسئولان شورای اداری سیستان و بلوچستان؛ خدمت رسانی به مردم را نعمتی الهی دانست که شکر آن خدمتگزاری بی منت و روزافزون است.

وی مدیران و مسئولان را به بهره گیری از فرصتی که در اختیارشان قرار گرفته برای گره گشایی از مشکلات مردم توصیه کرد و گفت: مسئولیت آزمون الهی و امانت مردم است که به برکت جمهوری اسلامی به دست آمده است.
وزیر اطلاعات اظهار داشت: به گواه همگان امروز وزارت اطلاعات مایه آرامش و همدلی مسئولان است.

منبع:مهر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۵۸۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل دست از پا خطا کند برخورد جدی‌تری را مشاهده خواهد کرد

حسین رجایی، نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اقدام شجاعانه ایران در حمله به اسرائیل، گفت: این اقدامی که توسط نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد یک تنبیه و مانور اقتدار در مقابل گستاخی رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه بود.

وی ادامه داد: این اقدام ثابت کرد که قدرت نظامی ایران آنقدر بالا است که می‌تواند از هزاران کیلومتر هر گونه گستاخی دشمنان و تهدیداتی که ممکن است علیه کشورمان وجود داشته باشد را، پاسخ دهد.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این اقدام یک مانور نظامی بود برای اینکه دشمنان بدانند چنانچه شیطنتی در سر آنها وجود داشته باشد با تمام توان پاسخگو خواهیم بود و اجازه نخواهیم داد به اقتدار و حیثیت کشورمان خدشه‌ای وارد و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی متزلزل شود.

وی یادآور شد: دشمنان مطمئن باشند چنانچه اسرائیل یا کشورهایی که با این رژیم خبیث همراهی دارند کوچکترین اشتباهی مرتکب شده و دست از پا خطا کنند، برخورد جدی‌تری را مشاهده خواهند کرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: همانطور که رهبرمعظم انقلاب فرمودند این یک تنبیه بود و ما آمادگی داریم چنانچه رژیم صهیونیستی بخواهد اقدام متقابلی انجام دهد، این تنبیه به یک اقدام متقابل پشیمان‌کننده تبدیل شود. همچنین آمریکا نسبت به اقدامات شرارت بار رژیم صهیونیستی مسئولیت داشته و در صورت عدم مهار این رژیم کودک کش در منطقه باید تبعات آن را بپذیرد.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است
  • بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود
  • حمله اخیر سپاه در پاسخ به تعدی رژیم صهیونیستی یک قدرت نوظهور به دنیا
  • مسئولان برای رفع مشکلات سفر حج تدبیری بیندیشند
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسئولان در رفع مشکلات مردم
  • لیلاز: اسرائیل می خواهد ما را وارد یک درگیری بزرگ کند
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • اسرائیل دست از پا خطا کند برخورد جدی‌تری را مشاهده خواهد کرد
  • مسئولان با عزمی آهنین گره‌گشای مشکلات مردم باشند
  • مدیران گره‌گشای مشکلات مردم باشند