Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@05:32:18 GMT

امید نورافکن با محرومیت انضباطی مواجه می‌شود (ویدئو)

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۵۹۱۵۴

امید نورافکن با محرومیت انضباطی مواجه می‌شود (ویدئو)

‍‍‍‍‍‍

به گزارش ایلنا، منتظری با دست به پشت کمر سیف‌اللهی کوبید اما داور با علامت دست نشان داد که سیف‌اللهی تمارض کرده و باید به کارش ادامه دهد‌. همین تصمیم رضا کرمانشاهی بهانه‌ای شد برای به وجود آمدن جنجال داخل زمین و از آنجایی که سیف‌اللهی به اعتراض خود ادامه داد بازیکنان استقلال دور داور حلقه زدند و بعد هم دور از چشم داور امید نورافکن با دست به سینه این بازیکن زد تا دست از اعتراض بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نورافکن در آن صحنه کارتی از داور نگرفت درست مثل همان صحنه خطای جباروف روی بازیکن استقلال خوزستان که داور ندید اما به دلیل پخش تلویزیونی این خطا کمیته انضباطی این بازیکن را محروم کرد.

 خطر محرومیت بیخ گوش امید نورافکن است. بازی پر حرف و حدیث استقلال و پارس جنوبی (به لحاظ داوری) می‌تواند برای تیم استقلال دردسر جدیدی درست کند. بخشی از جریمه‌ها و تنبیهات کمیته انضباطی مختص گزارش داوری است،  اما بخش دیگر این تنبیهات به ماجراهایی مربوط می‌شود که در قاب تلویزیونی به معرض نمایش گذاشته شده است. نورافکن جلوی چشم تماشاگران تلویزیونی کاری انجام داد که داور بازی آن را ندید. استقلال بازی‌های حساسی در پیش دارد. 10 بهمن این تیم در نیمه نهایی جام حذفی باید به مصاف تیم نفت آبادان برود که برای شفر این بازی خیلی مهم و حیاتی است اما در میان این همه حساسیت باید استقلالی‌ها حواس‌شان به آرای کمیته انضباطی هم باشد.

شاید در فاصله کمی که تا بازی نفت آبادان مانده و مصلحت‌اندیشی‌های همیشگی که در بین مردان انضباطی وجود دارد، بتوان حدس زد که قبل از بازی استقلال و نفت آبادان اتفاقی نیفتد اما احتمال دارد که بعد از تماشای این بازی در اتاق انضباطی و حساسیتی که فردوسی‌پور در برنامه‌اش ایجاد می‌کند ماجرای درگیری نورافکن با بازیکن پارس‌جنوبی برای این بازیکن دردسرساز شود. شاید نیاز باشد که قبل از بازی‌ها کادرفنی استقلال حساسیت‌ها را برای بازیکنان گوشزد کنند و بازیکن بداند که یک حرکت اشتباه تیم را به طور کلی به دردسر می‌اندازد.

استقلال در لیگ سهمیه آسیا می‌خواهد و در بازی‌های جام‌حذفی هم دو گام تا قهرمانی بیشتر فاصله ندارد. در چنین شرایطی  یک حرکت بچگانه می‌تواند این تیم را از خواسته‌اش دور کند. فرهنگ حلقه زدن دور داور بعد از هر تصمیمی، عادت غلطی است که بین بازیکنان لیگ رواج دارد و این عادت غلط هم همه‌گیر شده و لیگ را دچار بحران می‌کند. رفتار خشن و عصبی بازیکن هم بیانگر همین عادت غلط است.

با وجود تمام مصلحت‌اندیشی‌هایی که خاص این فوتبال است و به جزیی از این فوتبال تبدیل شده است اما بعضا ماموران انضباطی برای اینکه ثابت کنند همه چیز را رصد می‌کنند آرایی می‌دهند که مثل رای جباروف مدتی تنش ایجاد می‌کند و فوتبال را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. استقلال و نورافکن باید منتظر چنین رایی باشند. شاید دوباره استقلال دچار شوک شود.

مهدیه دریابیگی

 

 

 

حجم ویدئو: 4.00M | زمان ویدئو: 00:00:22 دانلود فایل ویدئویی

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۵۹۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده

دنيای اقتصاد نوشت: به نظر می‌رسد بی‌انضباطی‌ها و برخی حواشی فوتبال ایران برای هر که آب نداشته باشد، برای فدراسیون «نان» دارد! در شرایطی که همه با هم بام تا شام در حال تاکید بر ضرورت بهبود فرهنگی فوتبال ایران و نزدیک شدن آن به یک پدیده «حال خوب کن» هستیم، متاسفانه این اتفاق به دلایل مختلف رخ نمی‌دهد؛ حالا گاهی عوامل تیم‌ها به رفتارهای آماتورشان ادامه می‌دهند و گاهی خوانش فدراسیون فوتبال از بعضی اتفاقات طوری است که موجب دلسردی می‌شود.
 
از این مقدمات که بگذریم، بد نیست بدانید تنها ۳ پرونده ملتهب این روزهای فوتبال ایران درآمدی ۴۵۰ میلیون تومانی را برای فدراسیون به همراه آورده است. داستان عجیب حسین حسینی و آن هوادار خانم ابتدا جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی او را به دنبال آورد، بعد که گلر استقلال به موضوع واکنش نشان داد، فدراسیون ضمن محروم کردن او به مدت یک جلسه، ۳۰ میلیون تومان دیگر هم به این جریمه افزود.
 
همچنین باشگاه استقلال هم به خاطر همین پرونده ۶۰میلیون تومان جریمه شد. در حاشیه بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین هم فیلمی از فحاشی کیانوش رحمتی منتشر شد و حالا مربی استقلال علاوه بر تحمل یک جلسه محرومیت، ۲۰ میلیون تومان جریمه شده است. در بازی پرسپولیس با نفت آبادان هم دانیال اسماعیلی‌فرد مرتکب شادی بحث‌برانگیزی شد که نتیجه آن هم یک جلسه محرومیت و ۴۰ میلیون تومان جریمه بود. 
 
ارقام همین سه پرونده را که جمع ببندید، به رقم چشمگیر ۴۵۰ میلیون تومان می‌رسید و البته که در طول فصل ده‌ها پرونده دیگر هم روی میز کمیته انضباطی قرار دارد. به عنوان مثال می‌توانید جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی امید عالیشاه بابت مصاحبه‌اش بعد از بازی با گل‌گهر را به یاد بیاورید. خدا بدهد برکت!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سرپرست فدراسیون فوتبال: ایرادهای مدنظر فیفا برطرف شد بازیکنان معروف متخلف خدمت سربازی محروم نمی‌شوند!

دیگر خبرها

  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد