Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج - معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان البرز گفت: در پی بارش شدید برف در استان ۴۰ نفر در پایگاه‌های هلال‌احمر اسکان داده شدند.

داود رجبی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به انجام ۲ عملیات امدادی طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر استان به شش حادثه جاده‌ای، سه حادثه مربوط به مورد برف و کولاک، دو حادثه شهری و یک حادثه کوهستانی رسیدگی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بارش سنگین برف که از گذشته آغازشده است، گفت: تاکنون ۴۰ نفر در پایگاه‌های امداد و نجات بین‌شهری استان البرز اسکان داده شدند.

رجبی به مصدومیت هفت نفر در حوادث مربوط به برف و کولاک اشاره کرد و گفت: از این تعداد چهار نفر به بیمارستان منتقل و سه نفر دیگر نیز سرپایی درمان شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان البرز گفت: هلال‌احمر مانند دیگر دستگاه‌های خدمت رسان از ساعت اولیه شب گذشته در محورهای مواصلاتی مستقر و به خودروهای مانده درراه امدادرسانی کرده است.

وی تأکید کرد: همه پایگاه‌های ثابت و سیار هلال‌احمر استان البرز آمادگی کامل برای اسکان اضطراری مسافران، درراه ماندگان رادارند همچنین امدادگران در ۱۶پایگاه امداد و نجات بین‌شهری و مراکز شعب به‌صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی هستند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۵۹۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: گزارشی مبنی برخورد پژو پارس با گاردریل در کیلومتر ۶۵ آزاد راه قزوین - رشت لاین شمالی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود بلافاصله ۲ تیم امداد و نجات از پایگاه‌های شیرین سو و کوگیر دفتر نمایندگی طارم سفلی به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین بیان داشت: این حادثه ۵ مصدوم بر جای گذاشت که پس از ارزیابی و اقدامات پیش بیمارستانی ۳ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و ۲ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت