Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@02:25:43 GMT

تمام محورهای مواصلاتی استان قزوین مسدود شد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۵۹۴۳۳

تمام محورهای مواصلاتی استان قزوین مسدود شد

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، سردار مهدی محمودی اظهار کرد: محور آزاد راه قزوین- کرج در محدوده شهرستان آبیک و همچنین آزاد راه قزوین - رشت محدوده کوهین شاهد بارش مقطعی برف و کولاک شدید است.
وی افزود: در صورت مساعد شدن و پایداری شرایط جوی و امکان تردد خودرو ها در محورها مواصلاتی استان، متعاقبا اطلاع رسانی از طریق رسانه ها صورت خواهد پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بارش برف که از روز گذشته در استان قزوین آغاز شده و هنوز در برخی نقاط ادامه دارد، روز گذشته موجب بسته شدن آزاد راههای قزوین - رشت و قزوین - زنجان شد.
بارش برف همچنین تمام مدراس استان در نوبت صبح و بعد از ظهر را به تعطیلی کشاند و به همین علت ، کار ادارات نیر با 2 ساعت تاخیر آغاز شد.
قزوین دارای 217 کیلومتر آزادراه، 292 کیلومتر بزرگراه، 253 کیلومتر راه اصلی و 563 کیلومتر راه فرعی است.
6012/ خبرنگار: حدیقه بابایی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۵۹۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید

سرهنگ علیرضا رضایی عصر جمعه در جمع خبرنگاران از انسداد بعضی از محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید خبر داد.

به گزارش مهر، رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: هم اکنون کلیه محورهای بخش سرداران شهرستان نهبندان و محور چاهداشی به میغان به‌علت جریان یافتن سیل شدید و محور عشق آباد به بردسکن به علت طغیان رودخانه‌ها و آب گرفتگی آب‌نماها و محور فرعی سر چاه عماری به بصیران و میغان نهبندان محدوده روستای صمدآباد به علت طغیان رودخانه‌های فصلی تا اطلاع بعدی مسدود است.

سرهنگ رضایی، از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • تمام محورهای مواصلاتی استان یزد باز است/ تغییر الگوهای بارشی در استان یزد
  • انسداد بعضی محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • تمام محور‌های مواصلاتی استان یزد باز است
  • تمام محورهای مواصلاتی فارس باز است
  • سه قطعه از محورهای شریانی هرمزگان بسته می شود
  • انسداد سه مقطع از محورهای شریانی هرمزگان
  • ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی/جاده چالوس مسدود شد