Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز درباره آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی گفت: بر اساس گزارش های دریافتی محورهای 15 استان کشور شامل استان های آذربایجان غربی،آذربایجان شرقی،تهران ، قزوین، سمنان، گلستان ،اردبیل،چهارمحال و بختیاری، البرز، لرستان، کرمانشاه، کردستان، گیلان،زنجان وهمدان اکثرا برفی هستند همچنین در ارتفاعات محورهای کندوان و هراز و فیروزکوه بارش برف گزارش شده است لذا لازم است رانندگان در این محورها با زنجیر چرخ تردد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در اکثر محورهای استان های خوزستان و مازندران بارش باران گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: بر اساس گزارش های دریافتی، در اکثر محورهای 7 استان کشور شامل آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، قزوین، زنجان، سمنان و لرستان کولاک و یخ زدگی گزارش شده است لذا لازم است رانندگان ضمن رعایت جوانب احتیاط، با زنجیر چرخ در این معابر تردد کنند.

وی افزود: ترافیک در محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین و محدوده پیکان شهر تا گرمدره باند شمالی آزادراه تهران - کرج ترافیک نیمه سنگین است.

رحمانی در ادامه از مسدود بودن 12 محور خبر داد و گفـت: محور دیزین _ شمشک در استان های تهران و البرز، محور اولنگ – شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور فرعی گنجنامه _ تویسرکان در استان همدان تا اطلاع ثانوی تعطیل است. همچنین محور یاسوج _ پادنا در استان کهگیلویه و بویر احمد به علت بارش برف مسدود هستند به همین منظور شهروندان می توانند از محور جایگزین یاسوج_سمیرم_پادنا تردد کنند.

وی اضافه کرد: محور هراز در استان مازندران و شرق استان تهران ، محور کرج _چالوس در استان های البرز و مازندران، محور قزوین _ همدان در استان قزوین، محورهای قزوین _ زنجان، قزوین _ رشت، زنجان _طارم، تهم _طارم و بوئین زهرا به علت بارش شدید برف و عدم ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است.سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

701

سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ترافیک بارش برف

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۵۹۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی راه ها پس از تعطیلات / ترافیک سنگین در محور هراز

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور سازمان راهداری در زمان حاضر در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده شنگلده و حدفاصل رینه تا لاسم، محور قدیم بومهن-تهران و آزادراه پردیس-تهران محدوده جاجرود، آزادراه قزوین-کرج حدفاصل حصارک تا پل کلاک و آزادراه کرج-قزوین حدفاصل مهرویلا تا گلشهر ترافیک سنگین است.

تردد وسایل نقلیه در محور‌های فیروزکوه، چالوس و آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) روان است.

مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش باران در برخی محور‌های استان‌های خراسان شمالی و خراسان رضوی خبر داده است.

منبع: تسنیم

tags # پلیس راهنمایی و رانندگی سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ ترافیک سنگین در محورهای برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲۶ فروردین /بارش باران در محورهای مواصلاتی ۵ استان
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه ها پس از تعطیلات / ترافیک سنگین در محور هراز
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه های کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه ها پس از تعطیلات | ترافیک سنگین در محور هراز
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ تردد روان در جاده چالوس