Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@23:12:32 GMT

شوخی «یورو اسپورت» با راجر فدرر تنیسو مشهور سوئیسی

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۶۰۱۸۲

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024 خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

راجر فدرر و مارین چیلیچ در دیدار فینال مسابقات آزاد استرالیا ۲۰۱۸ مقابل یک‌دیگر قرار خواهند گرفت. فدرر همانند مسابقات ویمبلدون ۶ ماه گذشته، بدون واگذار کردن حتی ۱ ست راهی فینال شده و چیلیچ نیز با پشت سر گذاشتن دو دیدار سخت (مقابل پابلو کارنیو بوستا و رافائل نادال به ترتیب در دورهای چهارم و یک‌چهارم پایانی)، پای به دیدار پایانی گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدرر ۳۶ ساله قصد دارد با قهرمانی در ملبورن بار دیگر تاریخ‌سازی کند؛ او که رکورددار بیشترین قهرمانی در مسابقات گرند اسلم است، به دنبال کسب ۲۰ـمین جام گرند اسلم و دست‌نیافتنی‌تر کردن رکورد خود است. فدرر در صورت پیروزی در دیدار فینال ، ۶ امین قهرمانی خود در استرالیا را به دست خواهد آورد و با رکورد بیشترین قهرمانی در این رقابت‌ها که در اختبار نواک جوکوویچ و روی امرسون است، برابری خواهد کرد.

به همین مناسبت در این کلیپ شوخی «یورو اسپورت» با راجر فدرر با عنوان “وقتی تنیسور سوئیسی شعبده باز می شود!” را مشاهده می کنید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۰۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است

به گزارش "ورزش سه"، در اوایل این ماه کینگزلی کومان، ستاره فرانسوی بایرن مونیخ، در دیدار مقابل کلن، مجبور شد به دلیل مصدومیت از ناحیه پای راست زمین بازی را ترک کند.

ابتدا گزارش شد که او ادامه فصل را از دست می‌دهد اما برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ آلمان در تابستان پیش رو آماده خواهد بود و می‌تواند در ترکیب تیم دیدیه دشان قرار بگیرد.

با این حال، اکنون احتمال اینکه بازیکن فرانسوی به یورو برسد، به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. علاوه بر این، گفته می‌شود که خود کومان پذیرفته است که نمی‌تواند برای فرانسه در این مسابقات بازی کند.

بنابراین دشان مجبور است برای او جانشینی انتخاب کند و به‌نظر می‌رسد سرمربی تیم ملی فرانسه تصمیم گرفته موسی دیابی، وینگر استون ویلا در کنار بردلی بارکولا، وینگر پاری سن ژرمن را برای جایگزینی کومان در نظر بگیرد.

دیگر خبرها

  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • بازتاب محرومیت سیدحسین حسینی در روزنامه مشهور مارکا
  • بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس
  • سایه تهدیدات امنیتی بر سر مسابقات یورو ۲۰۲۴ آلمان
  • ۴ نماینده از مازندران در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال
  • اسامی داوران حاضر در یورو 2024 اعلام شد
  • فدرر به نادال؛ در لیورکاپ می‌بینمت!
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • اولین عکس از ترانه علیدوستی در بیمارستان به خاطر بیماری ناشناخته و لاعلاج