Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-30@10:19:54 GMT

۱۰ سال تا پرواز خودروها در آسمان آمریکا

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۶۰۱۹۶

۱۰ سال تا پرواز خودروها در آسمان آمریکا

مدیر عامل Uber پیش بینی کرده است که آسمان ایالات متحده آمریکا تا ۱۰ دیگر مجهز به خودروهای پرنده خواهد شد.

مدیر عامل Uber پیش بینی کرده است که آسمان ایالات متحده آمریکا تا ۱۰ دیگر مجهز به خودروهای پرنده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دانش و فناوری «انرژی امروز» به نقل از بلوبرگ، مدیر عامل Uber پیش بینی کرده است که آسمان ایالات متحده آمریکا تا ۱۰ دیگر مجهز به خودروهای پرنده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارا خسروشاهی در اولین مصاحبه اش در اروپا پس از تصاحب پست مدیرعاملی در سال اخیر در کنفرانس DLD tech در مونیخ گفت: به زودی شاهد پرواز ماشینهای پرنده در آسمان های دالاس و تگزاس خواهیم بود، فکر می کنم این اتفاق حداکثر تا سقف ۱۰ سال به وقوع بپیوندد.

شرکت Uber سال گذشته با ناسا در زمینه ارائه مفهوم جدیدی از ترافیک برای تسهیل ترافیک هوایی همکاری داشته است و در حال توسعه زیرساخت هایی برای حمل و نقل هوایی و ایجاد مسیرهای امن برای این امر است. برنامه پیش رو این کمپانی که UberAir لقب گرفته است به افراد این امکان را می دهد که با فشار تنها یک دکمه پروازی سریع را در شهر تجربه کنند.

خسروشاهی در مورد حمل و نقل زمینی نیز بیان کرد که Uber می تواند با ارائه وسایل نقلیه الکتریکی به مسئله ترافیک شهرهای با جمعیت متمرکز کمک کند. وی تاکید کرد که تولید خودروهای تمام خودران هنوز ۱۰ یا ۱۵ سال جای کار دارد که این بخاطر تلاش ها برای ایجاد نقشه سه بعدی و گرانی سنسورها می باشد.این کمپانی قصد دارد خدمات خود را در شهرهای دیگری از آلمان گسترش دهد و نیز برای ارائه خدمات در لندن خیز برداشته است.

خسروشاهی اضافه کرد که در صورت موفقیت برنامه ها در پایان سال جاری این کمپانی به بزرگترین شرکت پیک مواد غذایی تبدیل خواهد شد. او در پایان مصاحبه در حالی که رانندگان محلی حمل و نقل با سوت و شعار تظاهرات می کردند گفت: اما از وضعیت ریسک پذیری با هزینه های بالا گذر کردیم و حالا به وضعیت رشد پایدار و مسئولانه فکر می کنیم.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۰۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)

عصر ایران ــ‌ بعد از بارها رونمایی از خودروهای برقی، هنوز این خودروها وارد ناوگان حمل و نقل پایتخت نشده‌اند. شهرداری تهران آذر، دی و اسفند گذشته از خودروها و تاکسی‌های برقی رونمایی کرد.

گزارش را این‌جا ببینید

شهردار تهران گفته بود با ورود این خودروها یک شروع جدید را جشن می‌گیریم. شهرداری 2500 دستگاه اتوبوس، ۱۰ هزار ون و ۲۷ هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی برقی از چین خریده است. با وجود وعده‌های متعدد معلوم نیست کی این خودروها به ناوگان می‌رسند؟ این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شهرداری : ورود اتوبوس و تاکسی برقی به تهران تا ۱۴۰۳ زاکانی: چهره ترافیکی شهر تهران سال آینده تغییر می کند

دیگر خبرها

  • پرنده‌ای که تا ارتفاع بیش از ۱۱ هزار متری پرواز می‌کند
  • رکورد جهانی ارتفاع پرواز با این پرنده زده شد
  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ | برخورد کرکس روپل با یک هواپیما در ارتفاع ۱۱ هزار و ۳۰۰ متری
  • سهمیه سوخت این خودروها قطع می شود
  • نامه بنزینی وزیر اقتصاد به بذرپاش/ سهمیه سوخت این خودروها را قطع کنید
  • (ویدئو) اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان (فیلم)
  • ۸ اردیبهشت ، سالروز عروج خلبان تیز پرواز آسمان ایران
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان