Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،سرهنگ فرهاد چراغی فرمانده پایگاه دریابانی شهرستان بندرلنگه گفت:بیش از 90 هزار نخ سیگار قاچاق در سواحل این شهرستان کشف شد.

وی افزود:مرزبانان این شهرستان حین گشت زنی و کنترل حوزه استحفاظی یک فروند قایق حامل کالای قاچاق را مشاهده و به ناخدای آن دستور ایست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پایگاه دریابانی شهرستان بندرلنگه گفت:ناخدای قایق با مشاهده مرزبانان اقدام به تخلیه کالا در مسیر شناور سازمانی نموده و با افزایش سرعت از محل متواری شد.

سرهنگ فرهاد چراغی افزود: ارزش ریالی محموله کشف شده  29 میلیون و 500 هزار ریال براورد شده است.

انتهای پیام/ف

کشف سیگار قاچاق در شهرستان بندرلنگه

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۰۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سرهنگ تقی توئی گفت: در پی اعلام اطلاعاتی مبنی بر اینکه یک دستگاه اتوبوس در حال جابجایی تعداد زیادی سیگار قاچاق است، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت. 
وی با اشاره به اینکه این اتوبوس در پلیس راه بجنورد متوقف شد، افزود: در بازرسی از این خودرو ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط شد. 
وی با بیان اینکه ارزش این تعداد سیگار قاچاق یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز راهی پارکینگ شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • دستگیری باند قاچاق و توزیع مواد مخدر شهرستان سرخس توسط مرزبانان
  • کشف ۳۰ قوطی شیر خشک قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در مرزهای آذربایجان غربی
  • ثبت وقف ۶ میلیاردی در بندرلنگه با نیت ترویج فرهنگ قرآن و نماز