Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@21:42:20 GMT

کشف 9 کیلوگرم مواد مخدر در ماکو

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۶۰۴۶۳

کشف 9 کیلوگرم مواد مخدر در ماکو

سرهنگ میر حیدر شفیعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با خبر شدند که افرادی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت می کنند و موضوع در اسرع وقت در دستور کار قرار گرفت.
وی اضافه کرد: ماموران با انجام کارهای تحقیقاتی لازم و کارهای اطلاعاتی نامحسوس موفق شدند تا محل فعالیت این افراد را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مقام قضایی و کسب مجوز لازم محل مورد نظر را بازرسی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی در این زمینه 2 نفر متهم دستگیر شدند و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.
6009/3072
** خبرنگار: یوسف رحیمی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۰۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ تن مواد مخدر در یک ماه گذشته +فیلم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا، در یک ماه گذشته دست به کار بزرگی زده و ضمن کشف بیش از ۳ هزار تن مواد مخدر (در انواع مختلف صنعتی و سنتی) بیش از ۳ هزار قاچاقچی و خرده فروش را نیز دستگیر کرده است.  

صبح امروز نمایشگاهی از این کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر در آگاهی شاپور برای اهالی رسانه برگزار شد، نمایشگاهی که در آن انواع مواد مخدر، خودرو‌های توقیفی قاچاقچیان، ادوات مصرف مواد و همینطور سلاح گرم کشف شده از قاچاقچیان در معرض دوربین رسانه‌ها قرار داشت.  

گزارش تصویری آنا (عکس) از این نمایشگاه را اینجا ببینید. گزارش ویدئویی آنا را نیز در ادامه تماشا کنید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • (تصاویر) نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب
  • کشف ۳ تن مواد مخدر در یک ماه گذشته +فیلم
  • کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب
  • کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران
  • ۴ تن مواد مخدر در استان قم کشف شد
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر
  • کشف ۱۲ کیلوگرم موادمخدر در بزرگراه آزادگان
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم حشیش از منزل ۲ متهم در فلاورجان
  • کشف ۲۵ کیلوگرم مواد روانگردان در شرق پایتخت