Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@04:15:19 GMT

واتس اپ شبکه اجتماعی پرطرفدار کاربران

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۶۰۶۹۳

واتس اپ شبکه اجتماعی پرطرفدار کاربران

واتس اپ که پیش از این امن‌ترین پیام رسان جهان محسوب می شد طبق جدیدترین آمار موسسه تحقیقاتی اپ توپیا به عنوان محبوب‌ترین و پرطرفدارترین پیام‌رسان‌های جهان شناخته شده چرا که در سال ۲۰۱۷ میلادی بیشترین تعداد دانلود را در فروشگاه‌های اینترنتی داشته است.

ایران آنلاین / تعداد دفعات دانلودهای این پیام‌رسان از مرز یک میلیارد بار گذشت و آن را به پردانلودترین اپلیکیشن در فروشگاه‌های اینترنتی و آنلاین جهان تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اپلیکیشن دارای حدود ۱.۳ میلیارد کاربر در سراسر جهان است. شرکت فیس‌بوک با در اختیار داشتن واتس‌اپ در سال ۲۰۱۴، ۱۹ میلیارد دلار کسب کرد و هم اکنون نیز درصدد جلب رضایت کاربران و افزایش تعداد دفعات دانلودها از این اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب است. فیس‌بوک مسنجر نیز یکی دیگر از پیام‌رسان‌های اختصاصی فیس بوک است که به همراه واتس اپ از پرطرفدارترین پیام‌رسان‌های جهان هستند.

از دیگر اپلیکیشن‌هایی که پس از واتس اپ در این فهرست جای گرفته‌اند، می توان به ترتیب به Subway Surfers ( بخش بازی)، Netflix ( بخش تفریح و سرگرمی)، Subway ( بخش خوراکی )، Tinder ( بخش ارتباطات)، Uber ( بخش حمل و نقل )، AliExpress ( بخش خرید و فروش) و Spotify ( بخش موسیقی) اشاره کرد.

/ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۰۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأیید بیمه تأمین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیر کلالی اظهار کرد: در راستای تکالیف مأموریتی و ایجاد انگیزه و حمایت از هنرمندان صنایع دستی مشهد مقدس، با پیگیری صورت پذیرفته و تنظیم لیست متقاضیان جدید بیمه تأمین اجتماعی در حوزه صنایع دستی، تعداد ۱۰۹ نفر متقاضی جدید از هنرمندان فعال صنایع دستی مشهد مقدس به افراد تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی اضافه شده و در مجموع بیش از ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی در مشهد از بیمه تأمین اجتماعی برخوردار شدند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مشهد ادامه داد: نظر به ابلاغ دستورالعمل وزارتخانه در سال ۱۴۰۲ و با عنایت به دستور ریاست جمهوری و موافقت سازمان برنامه و بودجه در خصوص بیمه کردن افراد جدید از شاغلان صنایع دستی شناسه دار و در اجرای قانون حمایت از هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع دستی مصوب ۹۶/۱۱/۱۸، تعداد ۲۸۶ نفر متقاضی جدید در استان خراسان رضوی مورد تأیید وزارتخانه و سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفتند که از این تعداد ۱۰۹ نفر از هنرمندان مشهد مقدس هستند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری و اطلاع رسانی خوبی که در مشهد مقدس انجام شد، شاهد افزایش تعداد هنرمندان بیمه شده در سطح شهرستان بودیم.

امیرکلالی یادآور شد: متقاضیان معرفی شده پس از تکمیل مدارک از جمله ارائه کارت مهارت فنی و حرفه‌ای، معتبر بودن پروانه فعالیت و سایر شرایط ابلاغ شده قانونی می‌توانند تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی در قالب بیمه قالیبافان و شاغلان صنایع دستی قرار گیرند.

کد خبر 6098187

دیگر خبرها

  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟
  • تأیید بیمه تأمین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد مقدس
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • کیش دستوری به پیامک بانکی
  • سم‌زدایی کبد با نخوردن این خوراکی پرطرفدار!
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • هشتگ «شکایت_از_بی_بی_سی» در حال پرتکرار شدن است
  • قابلیت‌های جدید و جذاب استوری اینستاگرام
  • این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!
  • سهم بازار اپراتورها از مکالمه و پیامک کاربران