Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-05-08@23:37:33 GMT

غافلگیر شدن شهرداری تهران در پی بارش برف

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۶۰۷۱۷

غافلگیر شدن شهرداری تهران در پی بارش برف

به گزارش «نماینده»   مجید فراهانی در جریان چهل‌ویکمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به بارش برف در شهر تهران اظهار کرد: متاسفانه مدیریت شهری در پی بارش برف در شهر تهران غافلگیر شد و این در حالی است که در بسیاری از مناطق شهر تهران شهروندان با مشکلات جدی روبه‌رو هستند.  

وی تصریح کرد: بسیاری از درختان در معابر شکسته و بر روی خودروها افتاده و این در حالی است که در بسیاری از خیابان‌های سطح شهر تهران شاهد حضور کمرنگ مدیران و عوامل شهرداری تهران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: در حالی شاهد عدم خدمت‌رسانی از سوی عوامل شهرداری تهران در پی بارش برف در تهران هستیم که در سال‌های گذشته اعتبارات ویژه‌ای جهت برف‌روبی اختصاص یافته است به طوری که در سال ۹۵، ۳۳ میلیارد تومان و در سال ۹۶، ۳۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای این بخش پیش‌بینی شده است.

فراهانی گفت: علی‌رغم تمام این اعتبارات اما شاهد مشکلات عدیده شهروندان در پی بارش برف در شهر هستیم.  

وی با تاکید بر این نکته که شهرداری تهران در پی بارش برف غافلگیر شده است، گفت: متاسفانه در مرکز شهر شاهد مشکلاتی در خصوص کمبود اتوبوس و تاکسی هستیم.  

عضو شورای شهر تهران گفت: من ابتدا این تذکر را به خودم و در نهایت از شهرداری تهران نیز درخواست می‌کنم به این موارد توجه داشته باشد.

منبع: نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۰۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) تعبیر خواب شهرداری زاکانی برای پارک‌های تهران

مهدی شیرزاد، جامعه‌شناس و از مدیران سابق حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در گفتگو با «اکوایران» می‌گوید خوابی که شهرداری فعلی برای بوستان‌های فرامنطقه‌ای دیده است، طولانی است.

او مدعی است برخی از شهرداران مناطق مکلف شدند تا زمینی در پارک منطقه‌ای در اختیار پیمانکار بگذارند و مسجد و فرهنگسرا و فضای فرهنگی در فضای داخلی پارک‌ها ایجاد شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی جدید در راه تهران است
  • تداوم بارش‌ها در تهران و این مناطق تا جمعه
  • بارش‌های ۳ روز اخیر در اردبیل خسارتی به همراه نداشته است
  • هاآرتص: حماس با قبول آتش‌بس، اسرائیل را غافلگیر کرد
  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • فارس بعد از ظهر امروز بارانی‌ می‌شود
  • (ویدئو) زن افغان فعال حقوق بشر زلمی خلیلزاد را غافلگیر کرد
  • (ویدیو) تعبیر خواب شهرداری زاکانی برای پارک‌های تهران
  • استقبال از «آن برد» غافلگیر کننده بود/ دغدغه همیشگی «مهاجرت»