Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل  خبرگزاری صداوسیما  به نقل از واشنگتن پست ؛ مدير امور مالي جمهوريخواهان با وجود آن که اتهامات فساد اخلاقي خود را رد کرد، مجبور به استعفاء شد.
اين روزنامه آمريکايي در پايگاه اينترنتي خود نوشت: استيو وين، غول صنعت کازينو و هتل داري در آمريکا در پي اتهام سوء رفتارهاي جنسي روز شنبه از سمت خود به عنوان مدير امور مالي کميته ملي جمهوري خواهان استعفاء کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در بيانيه اي اعلام کرد: «امروز من به عنوان مدير امور مالي کميته ملي جمهوري خواهان استعفاء مي کنم. موفقيت باور نکردني ما بايد ادامه يابد. کار ما براي تبديل آمريکا به مکاني بهتر مهمتر از آن است که با اين مسئله لطمه ببيند.»
رونا رامني مک دنيل، رئيس کميته ملي جمهوري خواهان در بيانيه اي گفت: «امروز من استعفاي استيو وين را به عنوان مدير امور مالي کميته ملي جمهوري خواهان مي پذيرم.»
وين يک روز پس از آن استعفاء کرد که روزنامه وال استريت ژورنال در گزارشي مصاحبه هاي دهها نفر را که در کازينوهاي وي کار مي کردند يا از رفتارهاي غيراخلاقي وي مطلع بودند، منتشر کرد. اين مصاحبه ها شامل اتهاماتي بود مبني بر اين که وي برخي از کارکنان خود را براي انجام اقدامات جنسي تحت فشار قرار داده بود.
اين موضوع ناآرامي تازه اي براي اين حزب در قدرت ايجاد کرد، به خصوص اين که در اين سال انتخاباتي، کنترل آنها بر کنگره به خطر مي افتد.
روز جمعه، کميته ملي دموکرات ها از کميته ملي جمهوري خواهان به علت سکوت درباره موضوع وين انتقاد کرد. وين در پنج سال گذشته بيش از يک و نيم ميليون دلار به کميته ملي جمهوري خواهان و ديگر کميته هاي انتخاباتي اين حزب کمک کرده است. وين همچنين در سال 2000 به دموکرات ها هم کمک کرده و دو هزار و هفتصد دلار به مبارزات انتخابات رياست جمهوري هيلاري کلينتون داده بود.
مشخص نيست که آيا ترامپ يا مک دنيل از وين خواسته اند استعفا دهد يا خير.
وين روز جمعه در يک بيانيه مکتوب به شدت اين اتهامات را رد کرد و گفت اين اتهامات ريشه در کشمکش هاي طلاق وي با همسر سابقش دارد.
وي گفت اين اتهامات احمقانه است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۰۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

کمیته انضباطی مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای سپاهان را فراخواند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

به گزارش تسنیم، بعد از حواشی بازی پرسپولیس -سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر که روز 12 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، واکنش‌های رسانه‌ای بسیار زیادی در این مورد صورت گرفت. همین موضوع عاملی شد تا کمیته انضباطی مدیران بخش مرتبط با رسانه دو تیم را احضار کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • سفر رهبر شیعیان کشور مالی به قم (+ عکس)
  • علت استعفای امام جمعه رفسنجان چه بود؟ | کرمان حاضر به ارسال استعفای من به تهران نشد...
  • دولت اژدهای هفت سر فساد را در بخش‌های مختلف شناسایی کند
  • مبارزه با فساد در الوند پایان نمی‌پذیرد
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • دولت با کسی تعارف ندارد