Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، دکتر محمدصادق ضیائی سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به بارش برف در سطح استان و شهر تهران و لغزندگی معابر، اظهار داشت: با دستور رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان مرکزی، واحد علوم و تحقیقات و تمام واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران امروز تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه خاطرنشان کرد: وضعیت تعطیلی سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در استان ها با توجه به شرایط آب و هوایی و بنا به تشخیص رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مربوطه است.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: امتحانات واحدهای دانشگاهی نیز در روز یکشنبه مورخ 8 بهمن ماه لغو و به تاریخ دیگری موکول خواهد شد که متعاقبا از سوی واحدهای دانشگاهی اعلام می شود.

سازمان مرکزی واحد علوم و تحقیقات تعطیلی دانشگاه

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۰۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات از امروز ۴ اردیبهشت آغاز می شود.

در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی - آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت‌های آسیایی تایلند انجام می دهند.

فدراسیون هاکی در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام، در حال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان عمان به درخواست و میزبانی این کشور است که در صورت نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند ۲۳ تا ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان ۱ تا ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی هم هست و تیم‌های ملی بانوان و آقایان کشورمان در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه آزاد چه گفتند؟
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه ازاد چه گفتند؟
  • تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
  • تحقیقات مسئله‌محور در مسیر موفقیت/ امیدها به رشد درآمدهای غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد آباده افزایش یافت
  • لزوم عضویت استادان کارگروه جغرافیا در کمیته‌های ارتقای اساتید/ محور‌های ۱۰ گانه خروج از ساختار معیوب جغرافیا
  • ۴۱ سالگی تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد