Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بررسی ها در رابطه با نامه فرمانداری تهران در رابطه با اعتراض هیئت تطبیق به مصوبه "الزام شهرداری تهران به تعیین مکان مناسب برای تشکیل اجتماعات اعتراضی شهروندان" ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، در چهل و یکمین جلسه شورای شهر تهران بررسی نامه فرمانداری تهران در رابطه با اعتراض هیئت تطبیق به مصوبه "الزام شهرداری تهران به تعیین مکان مناسب برای تشکیل اجتماعات اعتراضی شهروندان" مورد بررسی اعضا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن هاشمی در این رابطه گفت: فرمانداری 3 اعتراض را نسبت به مصوبه شورای شهر تهران داشته است.

وی افزود: اعتراضات باید مورد بررسی قرار گیرند و اگر اشکالی در این رابطه وجود دارد اصلاحات انجام شود.

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر لزوم بررسی ایرادات وارده به مصوبه فرمانداری تصریح کرد: اگر ایرادات فرمانداری وارد است باید موضوع بررسی شود در غیر این صورت شورا تاکید به مصوبه خود می کند و در نهایت نیز موضوع به شورای حل اختلاف برده می شود.

در ادامه مجید فراهانی گفت: در جلسه خصوصی که با فرماندار تهران داشتیم، وی از اعضای شورای شهر تهران درخواست کرد که برای مدیریت بهتر و ایجاد تسهیلات برای تعیین یک مکان برای تشکیل اجتماعات اعتراضی، مکانی در تهران در نظر گرفته شود.

وی افزود: در حال حاضر فرمانداری به درخواستی که خود داشته اعتراض کرده است.
احمد مسجد جامعی نیز در توضیح پیشنهاد ارائه شده از سوی شورای شهر گفت: از 15 سال پیش، به شورای تامین شهر تهران گفته شده بود که شرایطی برای اعتراضات شهروندان فراهم شود اما تاکنون اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی افزود: اگر افرادی در مسائل اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... اعتراضاتی داشته باشد باید شرایطی فراهم شود که به شیوه مدنی اعتراض خود را مطرح کند.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به لزوم به رسمیت شناختن حق اعتراض اظهارکرد: یک نگاهی وجود دارد که شورای شهر را شورای شهرداری کند. شورای شهر لوازم دیگری دارد. تعیین مکان به منزله عدم امکان تجمع قانونی در سایر مکان ها نیست.

پس از بررسی های صورت گرفته شده، مقرر شد بار دیگر موضوع بررسی نامه فرمانداری تهران در رابطه با اعتراض هیئت تطبیق به مصوبه "الزام شهرداری تهران به تعیین مکان مناسب برای تشکیل اجتماعات اعتراضی شهروندان" به کمیسیون تخصصی باز گردانده شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۱۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشت: «پس از اعلام برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر، باشگاه استقلال طی نامه‌ای رسمی نسبت به تعیین مکان برگزاری دیدار استقلال و پیکان در هفته پایانی اعتراض کرد.

باشگاه استقلال در این نامه با اشاره به این موضوع که تیم فوتبال استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است، خواهان تغییر مکان این دیدار شد تا بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود.

باشگاه استقلال از کلیه مسئولان مربوطه می‌خواهد در این امر مساعدت لازم را انجام دهند تا حق هواداران استقلال تضییع نشود.»

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900695

دیگر خبرها

  • وحیدی: تقسیم استانی تهران نیازمند مصوبه مجلس است
  • ضرب‌العجل به شورای شهر کنگاور برای تعیین شهردار
  • وزیر کشور: انتقال پایتخت ۱۰۰ میلیارد دلار لازم دارد
  • تشکیل سه پرونده برای بررسی امکان ابطال مصوبه حقوق و دستمزد کارگری ۱۴۰۳ / تبدیل حکم اعدام بابک زنجانی به ۲۰ سال حبس
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود بررسی شد
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • اعتراض استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!